![]() |
2 OKT - BELVEDERE wederom in BOXMEER
http://www.siebshizzle.com/flyers/2okt-belv-lo.jpg
Terug op hun 4e tour door Europa, dit keer mee met de MAD CADDIES. Daarvoor nog ff langs in de BOX in B-town Boxmeer. Spread the word. BELVEDERE - www.belvederepunk.com support acts: TOWNSVILLE - www.townsvillerock.com DISME - www.disme.net Verder, op 3 oktober in de Iduna in Drachten. En als een vand e laatste shows van hun tour op 30 oktober met de Mad Caddies en Throwrag ook in de Melkweg in Amsterdam, daar ook zeker heen ! |
Neeejjjjjjjj!!!
|
Heeer - lijk
|
Hey cool .
In townsville zit een oud bandlid van me |
Ik ben er.
|
Citaat:
|
ik ben er ook waarschijnlijk, maar dan niet echt om de reden dat ik superfan van belvedere ben :)
|
Citaat:
|
misschien. Henri wat voor bier schenken ze daar nou??a
|
Citaat:
|
Toffe band live (y)
Ik heb ze ook al een aantal keer gezien. |
Heb ze al eerder gezien, waren wel gaaf. Wil ze opzich wel weer zien, maar Mad Caddies vin k dan weer geen reet aan. En dan heb ik nog niemand die mee wil dus...
|
mooi flyertje iig
|
Citaat:
|
Tyfus wat een stoere flyer
|
Kan niet, 2 oktober hertogjan/B52 feest :P
|
Citaat:
|
oirlo, hehehe allemaal komen, gijs is om 0.00 u jarig!
|
nah boxmeer is niet zover weg dus goeie kans dat k wel ga...k zou disme ook nog ns bekijken dus dat komt mooi uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is dan een date :) |
roxy is van mij, jij hebt haar al gehad :p
sowieso naar zomaarpop komen, ik moet er ook spelen met m'n andere band op de zaterdagavond! RAWK! |
Ben erbij, ook bij zomaarpop.
|
weet iemand uberhaupt waarom wij afsluiten op zomaarpop?
|
vette flyer!
|
Citaat:
Erg vette flyer indeed, had dat Spider-man plaatje al een keer gezien op de site van Sieb. |
JAJAJAJAJAJAAA
ik ga |
Citaat:
|
belvedere is wel vet :) (Mad caddies sowieso ook; live trompetten etc. is altijd vet)
ze treden 1 oktober ook op in oostende met o.a. Five years later (www.fiveyearslater.com), SFP, Seven Oaks en Hangin' Out :D |
huh wie van starlit was dat
|
ow matthijs :)
|
Citaat:
wij waren gevraagd of we wilden spelen, natuurlijk zeiden we. Helaas waren er 2 gasten naar bands opzoek geweest de ene was eerder dan degene die ons gevraagd had, dus ging het niet door. damn |
Citaat:
Roxy is gewoon een goed vriendinnetje van mij. Mag best toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, ik ga erheen btw.
|
hou eens op over mij jeetje zeg wat een gezeur :p
|
Citaat:
|
Hmm ik zou wel willen...Maarja, geen vervoer enzo :(
|
Misschien als ik me heel erg verveel en dr mensen meewillen.
|
Citaat:
ik zie wel tegen die tijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: