![]() |
Heb je soms ook het gevoel dat je toetsenbord bezeten is?
Tja, soms typ ik zo'n rare dingen, of zo'n onvergeeflijke spelfouten, dat ik denk 'dit KAN ik niet geweest zijn.' maarja, dan richt je je op tot het beeldscherm en staat het er toch echt. Dan vraag ik me af of ik niet in slaap gevallen ben, of een mysterieuze kracht zich verschuilt in ieders toetsenbord, met de missie de tekst te verneuken.
d'r gebeuren vreemdere dingen, kijk naar de gouveneur van Californie. |
:D
mijn toetsenbord wil ook nog wel eens vreemde dingen uithalen. Dan is vaak de hele zin verpest :( maar af en toe levert het wel leuke nieuwe woorden op :) |
Citaat:
|
Nee, ik let op wat ik typ. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms wel ja.
|
Ja, typte net nog gewoon ipv gewonnen.. dat soort dingen. En dan tik ik ook nog gewoon op tijd op de spatiebalk.. :s
Why o why ga ik hier serieus op in? |
Ja, en hij heeft ook pootjes. (y)
|
Citaat:
Ik typ nooit gekke woorden waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen, ik typ vaak wel zo snel dat er veel fouten inkruipen |
Die van mij heeft ook pootjes :cool:, met sommige woordcombinaties/woorden typ ik wel voortdurend de letters verkeerd :s
|
Mijn toetsenbord zegt nog wel eens dat mijn moeder cock suckt in hell, maar gelukkig blijft het daarbij.
|
Ik vind het niet erg, je moet er respect voor hebben. Ik bedoel, hallo? Wat heeft zo'n toetsenbord nou voor leven? Mag hij ook eens doen wat hij wil. Altijd maar gehoorzamen aan die mensen die op hem rammen, dat is gewoon zielig!
jaaaaaaa ik ben het toetstenbord van Redhair en ze houd van mij! lang leve de vrijheid van de toetsenborden! |
ik denk eerder dat mijn vingers bezeten zijn, ik heb de coördinatie van een banaan en tik regelmatig op een verkeerde toets :o
|
Citaat:
|
spelfouten ? nooit last van :o
|
Ja man, continu. Northern lights doet echt rare dingen met je.
|
Ik heb helemaal geen toetsenbord. :o
|
Teh schjijnd dad nym toetsenbord dhaar noch wel eens lascht von heeft :p
|
Ik wissel wel vaak letters om, meer niet.
|
Nee, niet echt, heb ik geen last van.
|
Neuh.
|
Citaat:
|
Nee, dat gevoel heb ik alleen bij een optische muis en bij printers. :|
|
er zitten zelden mensen bij mij op het toetsenbord
|
Nee sorry, daar heb ik geen last van.
|
Ik denk eerder dat mijn vingers sneller willen dan mijn hersenen en dan dus ook zelf maar woorden neerpoten die er niet horen. Zoiets..
|
Nee.
|
Nope, hoogstens dat Word er een of ander vaag woord van maakt
|
Ik typ wel rare dingen, maar dat ligt dan aan mij. Meestal omdat een woord hetzelfde begint als een ander woord, of omdat ik aan het nadenken was over iets anders dan waarover ik aan het typen was.
|
het toetsenbord is niet bezeten, degene die erachter zit, soms wel :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat denk ik niet alleen, dat is zo :D .
Dat komt omdat je, als je meerdere talen hebt, sommige tekens van plaats verwisselen. Heel irri! |
welk toetsenbord?
|
Dagelijks. Het lijkt wel alsof ik geen enkele macht meer heb.
|
Citaat:
|
Zo'n rare dingen en zo'n onvergeeflijke spelfouten vind ik al raar klinken... 't Is toch altijd nog: zulke. :o
|
Zo soms staan opeens je vingers verkeerd, en dan gebeuren er wel eens vreemde dingen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit.
|
Citaat:
|
Neen.
|
De laatste tijd heb ik weleens ruzie met caps lock, maar verder eigenlijk niet.
|
Ik wil nog wel eens inplaats van de N de spatiebalk een ram geven...is niet zo heel leuk :o
|
Constant.
|
Citaat:
|
Met mijn MicroSoft toetsenbord heb ik Alles waT ik typ zelf in de hANd.
Edit: MIEZERIGE AARDWORM! HA-HA-HAaaaaa. |
TS: ben jij zelf niet bezeten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |