![]() |
Die reclame van bolletje neemt de jeugd op de hak.
De sms'sende bejaarden van Bolletje neemt de sms-jeugd van tegenwoordig op de hak. En ik vind het net goed. Wat is het toch met die geldingsdrang dat iedereen zijn typologische mededelingen op nationale tv wil laten zien? Hebben mensen dan werkelijk zoveel geld en tijd teveel dat ze zich overgeven aan die onzin?
Misschien streven ze allemaal naar hun 5 sec of Fame, maar in mijn ogen maakt iedereen zich onsterfelijk belachelijk als ze hun sms boodschap naar tmf etc zenden. |
dus ik ben niet de enige bij wie dat is opgevallen :) ik vind het geweldig.. kunnen die imo domme mensen eens zien hoe dom ze doen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik ben het wederom helemaal met Optima eens...
|
Citaat:
|
Ik vond het wel komisch. :D Miste allen de gemiddelde seksueel getinte teksten a la: 'Welk leker wijf komt morgu met my een Bolletje beschuitje ete?
Dan wassie goed geweest. :) |
Ik moest er stiekem wel om gniffelen...
|
Citaat:
|
*lacht*
maar ik weet niet of de smsende jeugd van TMF t zo leuk vind :p |
leuke reclame van bolletje
normaal nemen ze hun reclames altijd net buiten het dorp op waar ik woon.. maar deze reclame is echt wel lollig.. |
Citaat:
|
Die reclame is (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een half jaar geleden ongeveer had Yorin allemaal van die reclame's met verschillende steden, ook 1 in Den Bosch waarbij mijn huis bijna te zien was (vanuit de lucht) :eek: |
Ik heb hem nog niet gezien... :s
|
Citaat:
Je weet niet wat je mist |
Citaat:
Ontopic: Die reclame van bolletje is (y) (y) |
Citaat:
|
5k4tJuH U!t 4'd4m h0uW v4n j0uW! l44t D!t b3r!cHtJuH d0or 4uB!
Het is gewoon zielig. Ik haat tmf. Lang leve de Bolletjebejaarden |
optima sterf :(
|
Briljante reclame.
|
Dank je wel Optima voor het geven van je mening over Bolletje-reclames en TMF-smsjes, ik ben blij dat ik nu weet wat je daar van vindt :)
|
Citaat:
|
Het interesseert me weinig. Ik vond die reclame wel leuk, wat jongeren doen met hun beltegoed moeten ze verder zelf weten, 't is niet slim, maar voor het sms'en bestond deden jongeren ook domme dingen. Dat hoort er gewoon bij.
|
Welke reclame? :o
|
Die is geweldig :D
|
ik vind het echt goed bedacht van bolletje...
goed ingespeeld op tmf, s een x een beetje een origineel idee... ik lag dubbel toen ik het voor het eerst op tv zag (y) :D |
Citaat:
|
Ik vind het ook behoorlijk kansloos ja...
|
Citaat:
Zie hier een forumbaas die hier het hele idee van een forum belachelijk maakt.... :rolleyes: Dat is het hele idee van een forum! Dat mensen vertellen wat ze ergens van vinden en dat daar een discussie oid uit kan komen.... |
Solero en McCaine zijn TMF-SMS sletjes
|
Citaat:
|
Pfff, ik dacht toch echt even dat ik op Onzin zat. :o
|
Niets leuker dan knetter Dr. Love checken.
|
Citaat:
|
Kom op mensen, niet zo sarcastisch doen :)
't is in ieder geval een van de betere reclames :) |
Citaat:
|
ik vind die reclame geweldig :)
dat hele tmf-sms-gebeuren is toch zo'n onzin |
Citaat:
|
Leuke reclame! Jammer dat Bolletje niet te vreten is.
|
goeie reclame (y)
|
Das echt een leuke reclame ja:D Maar ik heb van meerdere tmf-chatters gehoord dat zij ze echt belachelijk vinden. Tja, dat heb je he:p
|
Topreclame, heel erg leuk gevonden. :cool: (y)
|
|
Het toppunt van tmf-kijkers is toch wel de tmf-id agenda, mocht je in de stad zijn kijk er a.j.b in. Er staat z'n mooie zin in "z'n lijfspreuk" van iemand "You can't hold my down."
Dan zeg ik heerlijk van die breezer drinkende meisjes die Engels gaan schrijven. |
Ik lach me rot om dat soort lui.
En ik lach me ook rot om mensen die er heel veel aandacht aan besteden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |