![]() |
Crossing Border
Crossing Border 2004 vindt plaats van 11 tot en met 14 november in Den Haag. De voorbereidingen zijn in volle gang en de contouren van een mooi, spannend en zeer bijzonder programma zijn nu al zichtbaar: John Butler, Irvine Welsh, Rufus Wainwright, Helen Walsh, dEUS, Jonathan Coe, Marah & Nick Hornby, Lambchop & de film Sunrise, Annelies Verbeke, Danko Jones, Jim White, Sophia, Josh Ritter, Magnus Mills & Go-Carter, Tom Lanoye, Oek de Jong, José Luis Peixoto en vele, vele andere schrijvers, dichters, muzikanten, filmers en beeldend kunstenaars zullen op deze 12e editie van Crossing Border optreden. Ook dit jaar is de sfeervolle Koninklijke Schouwburg de centrale festivallocatie.
De kaartverkoop start op zaterdag 4 september. -- \daar wil ik zeker wel naar toe josh ritter! dEUS! Nick Hornby! Sophia! Tom Lanoye! |
Lekkere line-up ja. Er zijn ook geruchten over Belle and Sebastian. Laat maar komen. Ook leuk dat Danko Jones gedichten komt vertellen. :D
|
Citaat:
en belle and sebastian, zou wel erg gaaf zijn als die ook komen |
wow belle en sebastian, als dat gebeurd ben ik er.
|
Wat leuk. Daar wil ik heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JA, daar zag ik ook al iets van op de dEUS site :)
dEUS: 12-11-2004 Koninklijke Schouwburg (Crossing Border Festival), The Hague, Holland toen stond er alleen niks op die crossing border site. (www.crossingborder.nl 0_o) Kaarten zijn blijkbaar 1 avond geldig en kosten 25 euro in de vvk. |
Citaat:
|
populaire quote
|
Citaat:
|
Citaat:
ooee josh ritter hoe geweldig is dat ik wil |
Den Haag :(
|
Citaat:
|
John Butler als in de John Butler Trio?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
En nu vind ik het heel erg stom dat ik in Antwerpen ga studeren want dan kan ik niet naar gave dingen zoals dit. Oh wacht. Ik heb 11 november vrij. (y) Oh en voor Belle and Sebastian doe ik alles. |
Citaat:
off-topic: wat ga je studeren? |
Citaat:
Ik ga Taal- en letterkunde studeren aan de UA. |
...
GODVERDOMME GODVERDOMME ik kan gewoon niet :( |
Citaat:
Laundry Day dit dus, je moet maar zien veel succes op de UA (ik zit er ook) |
hoe geweldig is t woordje "inkom"?!
|
Citaat:
|
ja :(
|
Ik wil ik gaaaaa ik heb geld nodig en gezelschap. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
b&s hype, zz
en er komen leuke dingen ja (y) , maar ik vind het duur dus ik ga niet |
Citaat:
+ ik ga niet want er is niks wat ik leuk vind bij :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
BRIGHT EYES TOEGEVOEGD AAN PROGRAMMA / 01-10-2004
Zojuist toegevoegd aan het programma van Crossing Border: Bright Eyes, het eenmansproject van de Amerikaanse Conor Oberst. Met slechts 24 zomers achter de rug, is de jonge muzikant in staat een indrukwekkende waaier van projecten en albums voor te leggen. In 2002 verscheen zijn vijfde plaat ‘Lifted or The Story is in the Soil, Keep Your Ear to the Ground’, een cd die door merg en been gaat. Hoewel Oberst voor optredens vaak een wisselende line-up van muzikanten rond zich schaart, zal hij op Crossing Border op donderdag 11 november solo optreden. |
veeeeeeeet
|
Citaat:
|
als ik iets leuks kan regelen ga ik wel
maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken |
Citaat:
|
Citaat:
Oh en ik ga niet meer naar Crossing Border want I love techno is toch duizend keer geweldiger. (y) |
oh nu zal Escapism wel zelfmoord plegen. Bright Eyes komt en hij kan niet :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
kan je trouwens dagkaarten kopen? |
Tickets €25 :| :(
laat maar dan, ga ik wel een bright eyes liveopname luisteren ofzo |
Citaat:
|
ik heb net gemaild met saddle creek en hij beweert dat bright eyes niet komt. hij zei dat ze het niet hadden mogen announcen.
Hi Melvin Sorry - bad news - he's not doing that festival, it shouldn't have been announced. Cheers Thomas nu kan ik tentamen toch maken :P |
Hmmn dat klinkt wel overtuigd opzich ja. Balen, nou ja dan toch maar DEP in utrecht..
|
Citaat:
|
lekkere organisatie (y) :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |