![]() |
chineese haarstokjes
ik wil graag van die zwarte stokjes kopen bij de h&m, maar ik weet niet hoe je die dingen in je haar maakt. hellup :s
|
koop ze dan niet :s
|
Citaat:
|
omg :nono:
jaa goh gewoon kopen, hoe moeilijk kan het zijn |
Citaat:
ont: bedoel je achter een knot ofzo? |
[QUOTE]Urm schreef op 02-09-2004 @ 19:28 :
oh jij bent van het simpele soort? volgens mij vroeg ze hier of iemand het wel wist ont: bedoel je achter een knot ofzo? [/QUOTE die stokjes?? ik bedoel twee van die dingen die dan samen een kruis vormen, in zoiets als een knot, maar als je eerst een knot maakt dan zie je de elastiekjes toch?? |
uhhh dat weet ik niet :) heb al meer dan 2 jaar geen doorkambaar haar meer dus :P maar koop ze gewoon, en ga dan knutselen of laat een vriend/vriendin/moeder het proberen
|
maak gwoon eerst n knot en stop die dingen er dan in. (y)
|
Citaat:
|
Als het bij de H&M is kan het toch nooit zo duur zijn en anders maak je gewoon eerst een knot en doe je er daarna die dingen in.
|
gewoon een knotje maken.. een pluk haar om je elastiek wikkelen en vastzetten.. 2 chinese vreetstokkies erin steken.. en klaar! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ducktape (y)
|
Citaat:
je kunt ze trouwens beter bij de toko kopen als de H&M, scheelt je weer 5 euro. (edit: dit was biep) |
Citaat:
|
Gewoon je haar in een knot draaien en die dingen erin vastzetten. Zo moeilijk is het ook weer niet. Je haar blijft zelfs zitten met 1 stokje.
|
Citaat:
|
probeer t eens met potloden (n) , lukt niet
|
xou ut niet weten meis
|
Citaat:
|
waarschijnlijk heb ik teveel haar..
|
gewoon erin prikken lijkt me :s