![]() |
Wat is voor jou de ideale leeftijd om te gaan trouwen?
:)
voor mij 17 of 18 ofzo... :o |
Niet.
|
Dat merk ik op dat moment wel, is volgens mij eerder afhankelijk van je relatie
|
Rond mijn 70ste.
|
niet?
|
Citaat:
|
Hangt ervanaf hoe christelijk mijn wederhelft is
|
27
|
Citaat:
|
18??/ dan zou ik nu al moeten trouwen... nee bedankt! ik denk rond mijn 30ste ofzo
|
ligt eraan hoelang ik mijn vriend dan al ken enzo, maar als ik nu een vriend zou hebben die echt de ware zou zijn zou ik daar meteen op mijn 18e mee trouwen
|
Tussen 22,23 - 25ste?
17 - 18 vind 'k toch redelijk snel hoor :rolleyes: |
Citaat:
|
geen idee of ik ga trouwen met mijn 'levenspartner'
en ik heb ook geen ideale leeftijd daarvoor in gedachten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaar dus mijn eerste reply
|
Citaat:
|
ik ga nooit trouwen
|
Citaat:
|
25
|
Het ideale moment om te trouwen is niet zozeer afhankelijk van
de leeftijd(en) of wat dan ook, maar van mijn vriend, de relatie, omstandigheden/situatie waarin we leven, enz, enz. Maar om dan toch een soort van indicatie te geven...; ik hoop toch wel rond m'n dertigste al getrouwd te zijn en één of twee kinderen te hebben, ongeveer. --> L&R btw. |
Hmm denk rond m´n 28e ofzo
|
NIET.
Trouwen is door het geloof aangekaart, zo ingeburgerd dat je niet meer eromheen kan. Beetje belachelijk in mijn ogen, ik zie er niets speciaals aan. Niet dus. |
Citaat:
|
Niet. En ook niet samenwonen.
|
Op dit moment wil ik niet trouwen.
|
Er is geen ideale leeftijd om te trouwen. Trouwen doe je pas als heel veel van elkaar houdt en van plan bent om de rest van je leven met diegene te delen (je hoeft natuurlijk niet te trouwen om deze reden).
|
28
|
Citaat:
|
25 ofzo. :)
|
Citaat:
|
Jaar of 27 idd.
|
Tussen de 25 en 35 jaar.:)
|
Citaat:
En om heel specifiek te zijn: ik was 22, hij 24. |
Citaat:
Sluit ik mij hoogstwaarschijnlijk bij aan. |
a. ik zou het echt niet weten en b. ik weet niet of ik wel wil trouwen en c. trouwen doe je sowieso niet echt op een bep. leeftijd, hangt meer van andere factoren af
|
Zoals ik er nu over denk, maar dat kan makkelijk veranderen: Als we allebei klaar zijn me studeren en al een paar jaar samenwonen en als het dan allemaal goed gaat dan wil ik wel eens nadenken over trouwen.
|
Tussen de 25 en 30 jaar. Maja kans bestaat dat dat in mijn toekomst wat later wordt, want ik ben nu al 21 en nog vrijgezel.
|
Ik ga niet trouwen.
|
Niet. Trouwen is een achterlijk, achterhaald financieel instituut.
|
19 of 20 ;)
|
Ik riep vroeger altijd NOOIT! Maar ik heb bij mijn vader en stiefmoeder gezien dat het soms toch eter kan zijn i.v.m. administratie. Ze zijn dan ook getrouwd toen ze kinderen kregen. Bij een echte goede relatie maakt het volgens mij niet veel uit of je wel of niet getrouwd bent, maar somskan het gewoonweg handiger zijn om getrouwd te zijn (erg zakelijk maja).
Dus ik zou wel trouwen als ik kinderen zou willen en dat is rond mijn 28e ofzo. Maar ik geloof niet dat trouwen veel toevoegt aan een relatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zeker moet zijn dat we het allebei willen én dat het financieel mogelijk is, maar een leeftijd waarop(tussen) het ongeveer zal moeten gaan gebeuren heb ik echt niet in mijn hoofd. En wat voegt trouwn toe aan een relatie? Ik denk zelf alleen de naam dat je getrouwd bent, meer niet. |
Nu zie ik helemaal niets in trouwen, ik wil het niet. Maarja, het schijnt volgens sommige mensen uit mijn omgeving dat dat later nog wel kan veranderen. Ik zie het wel. Maar ik heb niet zozeer een trouwdag, een ring en een papiertje nodig om te laten zien dat ik van iemand hou.
|
Kan geen leeftijd zeggen. Voor het zelfde geld krijg ik morgen een vriend, gaat jaren goed, en ik wil trouwen op mijn 23e, en op mijn 22e gaat het uit, dan is het beetje snel om binnen een jaar getrouwd te zijn met een ander!
Ligt aan de relatie, de duur ervan en de intensiteit denk ik.. Maar ik wil wel voor mijn 35e getrouwd zijn en 2 kindjes hebben.. |
Wanneer?? tja dat zien we tegen die tijd wel.. maar waarschijnlijk word het zodra ik afgestudeerd ben..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |