![]() |
scooter gereden zonder helm
kan je opgepakt worden op scooter als de wijkagent jou heeft gezien maar jou niet heeft aangehouden. ik had geen helm op en heb oowk geen certivicaat. maar hij heeft me niet aangehouden. kan het zijn dat hij keertje langskomt om da te zeggen of da ik boete krijg thuis gestuurt. maar hij heeft me niet aangehouden en weet denk ik wel waar ik woon.
|
:nono:
het is certificaat! |
Tiswah
|
Nee dat kan niet, want hij moet je dan direct staande houden. dus (y)
|
hij moet je op heterdaad betrapt hebben volgens mij. Dus ook dan de boete uitschrijven. volgens mij dan.
Voor de rest, niet zo zeiken |
Citaat:
hij weet zelf waar ik woon enzo |
Citaat:
|
Je kan lezen toch?!
|
Idd Pignati :o
|
Idd Pignati :o
|
Citaat:
maar je weet wel ik maakte me zorgen en om want die kk flikker ken mij |
Citaat:
Citaat:
(kunnen wij em niet aangeven?) |
Volgens mij is dit het verkeerde topic in het verkeerde forum...
En dan nog iets: Vroemvroemvroem! Hier komt... _______.________|\_ |.The who gives a | ||\___ | __ f*ck TRUCK __ l ||__||) (@)(@)****(@)(@)****(@) |
Wat een dilema, ik zou gelijk gaan onderduiken :rolleyes:
|
Maar hij kan het wel tegen je papa en mama zeggen.. :eek: Ik heb er niks van willen zeggen maar uw zoontje reed zonder hellm.. dus k zou alvast maar onderduike.. (y)
|
Je krijgt er op z'n mins 14 maanden cel voor, geloof ik.
|
hehe...hij wilde gewoon geen boete schrijven omdat hij je goed kent:P
|
Waarom rij je zonder helm? Wil je dood?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een keer aangehouden toen ik zonder helm reed. De boete
was geloof ik 25 euro, gelukkig heb ik de acceptgiro nooit ontvangen. (y) |
Citaat:
Hij kan nooit bewijzen dat jij het was... |
Citaat:
Klinkt wel cool .... :rolleyes: |
Citaat:
|
het kan wel!
en vriend van mij reed zonder helm rond en werd gespot door een motormuis. Deze heeft hem niet aangehouden, maar herkende hem omdat hij in de buurt woont. Hij had - om een of andere reden - zelfs zn mobiele nummer en belde hem even later om te zeggen dat ie binnenkort een bon in de brievenbus kon verwachten :s raar maar waar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe het precies zit, aangezien ik niet weet of de waarneming van de agent als voldoende bewijs geldt, hij heeft namelijk geen visueel bewijs. Dus hij had je dan direct staande moeten houden.
Mocht de waarneming overigens wel als voldoende bewijs worden gerekend, dan kan hij je alsnog een bon geven. |
Citaat:
Aangezien de wijkagent jou kent, betekend niet veel goeds. Want mijn wijkagent heb ik nog nooit gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
Een jongen die ik ken neemt gewoon een pot gel mee, maybe ijdel maar beter dan dood. |
Citaat:
Je overdrijft en laat je gek maken. Niet doen. |
Ten eerste ik doe niet mee met die hype, toen ik brommer reed deed ik het altijd veilig. Omdat ik gewoon geen zin heb om mijn leven te vergooien en je bent niet verzekerd zonder helm.
Ten tweede door wie laat ik mij gek maken? En wat is er triest aan als ik wel wat om mijn leven geef? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die acceptgiro komt nog wel. (y) Dan leefde jij zeker nog in de middeleeuwen. De huidige boete voor het rijden zonder helm is toch mooi effe 55 €. :( :nono: Zonder helm rijden. :nono: |
Omg
|
ga er maar vanuit dat je niks krijg, ik heb een moteragent afgeschud en 90 voor m gereden ofzo en daar heb ik ook nooit meer iets van gehoord dus zon wijkagent kan al helemaal geek zak, mij kennen ze tegenwoordig ook al bij naam vanwege me scooter dus... zal wel meevallen
|
moteragenten geven achtervolgingen alleen op bij direct gevaar voor medeweggebruikers...
dat zegt wat over jouw rijkunsten.... (n) |
scooters zuigen..ga een schakelbrommer rijden.
|
Citaat:
politieagent is het minste beroep wat er is, die hebben er gewoon lol in andere mensen te bekeuren en hardwerkende mensen hun geld af te troggelen. die flikker van een wijkagent bij ons, heeft laatst zijn eigen buurman bekeurd omdat die z'n auto op de stoep parkeerde. iedereen kijkt hem met de nek aan en wenst die vent het graf in. |
Citaat:
Ik hoop niet dat je net zo goed kan spellen als rijden :D Maar nee, volgens mij kan dat niet nee. |
Citaat:
|
Citaat:
Het moet niet veel erger worden op dit forum! |
Citaat:
|
Citaat:
en politieagenten zijn gewoon te dom om voor iets beters te kunnen leren en hebben gewoon het verstand van een paard. wat dat betrefd passen ze goed bij jou als je zegt dat ik 13 ben. |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |