![]() |
Drum&Bass Agenda
Mjah er komen weer een aantal drum&bass feesten die zeker wel de moeite waard zijn, dus laten het makkelijk in 1 topic houden :o..
Ik begin wel, naar alle waarschijnlijkheid ben ik sowiezo op deze feesten aanwezig :D.. ---- Zaterdag 11 september 2004 BAD COMPANY UK // MALDINI & VEGAS [bc rec, metalheadz, uk] SIMON BASSLINE SMITH [prototype, technique, uk] MATRIX [virus, metro, uk] DIGITAL [function, timeless, uk] LOO.P [kings of the jungle, de] DREAZZ [citrus] HARSH [elementz] DRUM ORIGINS [fokuz] PAMB [elementz] MYNOR [avalanche] ILL-CO BORIS. GARETH BEATNOLOGIC MC DART venue: Nighttown, Rotterdam, 010 4361210 time: 23:00 - 6:00 entrance: 12 euro ex. fee ------ Zaterdag 16 oktober 2004 PRSPCT XL EDITION 2!! Nighttown rotterdam Grote zaal: Drum n bass DOM&ROLAND <moving shadow> (UK) CAUSE4CONCERN <badcompany rec> (UK) EVOL INTENT <outbreak/barcode> (USA) EYE-D+HIDDEN <ruffteck> (NL) THRASHER <prspct> DAAN+RACHID <snakebite> Basement: Jungle / Breakcore / Wreckhavoc Showcase EYE-D+HIDDEN [jungle/gabber warfare set] FFF <wreckhavoc> ASSASIN <wreckhavoc> DIONYSOS <wreckhavoc> JUNGLEFEVER <snakebite> Theater: Dub / Reggae / Breaks / Elektro MUZIKJUNKI <f2/breaktru> LCD+DEEPFROST <duracell> LOWLIVE <prs> NIGHTTOWN Westkruiskade 26-28 (3 min. vanaf Rotterdam CS) Rotterdam 22.00 - 06.00 U. 12 EURO --- Ik heb heel erg veel zin in PRSPCT XL, wordt echt weer te dope (y) .. |
ah (y) Cause4Concern is weer in het land (en dan hoef ik er niet voor naar Groningen/Noisia :P
Daar heb ik wel zin in... voor de complete DNB agenda: Agenda @ DNBforum.nl DNBagenda.nl (Future Research) Drumandbass.nl |
BOH! (y)
|
Vroeger vond ik deze muziekstijl nooit zo boeiend, toch ben ik 27 augustus naar Tivoli gegaan waar "Aphrodite", "Sage&westrum" en "Ms.Bunty" optraden. Het was echt zo strak :cool: :D .. Heb sindsdien toch meer respect gekregen voor drum&bass, zal dan ook snel weer een keertje naar zo'n feest gaan !
|
hehe PRSPCT (y) (y)
ML ga k nie naartoe, silvahfonk bithday bass in de kult :) en 24-09-04 Break-Fast met Jorique, Sektor, G-Bee, Uncut Anger, Fre4knc, Monom3, RegZ, Subblazer, Mik & mc's Maask, Seanoi ^_^ |
Citaat:
Ik hoorde ook dat Aphrodite en vooral MC Quest One (Die ook op de bash was) het dak eraf kregen. Gisteravond is het dak er ook af gegaan!!! We hadden de hele Helling vol en we hebben :O wat acts gehad! Drumnbass met turntablist erbij, Soundbites 6 (DNB mesh up project van Sage), Bong-ra met zijn ouwe hardcore(gabber) en house uit 92 :p, Hobble en wobble clownstep act door 2 echte clowns (gastoeters included) en nog Illusive met Def P (osdorp posse) als ondersteunende MC (nederhop'nbass!!! :)) VEEEEEET! maar hou www.utregmassive.nl in de gaten ;) |
Citaat:
|
FFF!!!!!!! (y) (y) (y)
|
mag ik er even aan toevoegen dat vrijdag 10 sept in de p8 te terborg ook een drum&bass feestje is
met: Flowtrigger Danjah Unreal cyanide |
ik baal dat ik zeurouders heb.
ik moet het bij de lokale dnb-feesjes houden in t weekend :( |
Citaat:
en ML en PRSPKT XL ben ik opzeker bij. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enne de Verkadefabriek (Den Bosch), fckn wckd (013,Tilburg) en Puncture (Weert) zijn ook te ver voor paps en mams? |
Citaat:
|
@ chaos: join us @ dnbforum :)
|
er is weer eens veel te veel tegelijk te doen.
Vorige week zaterdag was er ook Yet another DnB fest, tegelijk met Utreg Massive... Damn. IK WIL OV! fucking... Anyway, ik ben bij Major League, en bij RedZone (Effenaar, Eindhoven) op 2 of 3 oktober oid... De rest moet ik nog even kijken. Maar ik ga me iig wel steeds actiever in dnb land begeven denk ik... :D |
Citaat:
ik haal mijn dnb-info wel van flyers-uitdelende chicks ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaterdag 16 oktober 2004
PRSPCT XL EDITION 2!! Nighttown rotterdam Grote zaal: Drum n bass DOM&ROLAND <moving shadow> (UK) CAUSE4CONCERN <badcompany rec> (UK) EVOL INTENT <outbreak/barcode> (USA) EYE-D+HIDDEN <ruffteck> (NL) THRASHER <prspct> DAAN+RACHID <snakebite> wtf evol intent :cool: |
ja dat stond er al dorkie, ik ben wel aanwezig. :cool:
|
Citaat:
|
jup.
vanavond ML (y) |
Citaat:
trouwens, zitten hier nog Bong-Ra fans? misschien misschien willen we die wel een keertje boeken ;) in Wageningen |
gheheh ML was wel Vetjes deze keer
en ja hier een bongra luisteraar :d |
@ Type: zeg ff hi op Red Zone volgende x!
enne dnbf = prima man! niet zeuren :P.... tis ook net weer vernieuwd! ML was vet ja hoorde ik van mn roomy, maar de line-up was niet boeiend genoeg :P doe mij maar reden voor paniek! ;) |
ghehe nou ik vond het een zeker owkee line-up
Digital was echt vet ik mag die gast wel draait altijd lekker nou ja bad company te vaag gezien, Simon bassline smith had ik beter verwacht maar dat komt denk ik door die keer op forms toen draaide die echt gruwelijk en de rest geen idee heb allen maar staan dansen iig iig wel klote dat ik matrix gemist heb:s |
MJ was zeker wel weer dope (Y)..
MC Dart was ook weer lekker bezig.. |
MAJOR LEAGUE OWNDE DE KEET
moest even Citaat:
komt wel goed, zo rond 2 okt hebben we het daar nog over oh, en volgende week als het kan fckn wckd* onveilig maken :D |
Ik ben wellicht aanwezig bij Red Zone shows in de Effenaar.
Buiten Eindhoven niet, geen zin om te reizen voor dnb. ;) |
ik heb bij ML Tamara nog gezien, en cha00t waarom heb ik jou daar gemist?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juh, was ik ook. Tot iets voor 6en ofzo, daarna nog op r'dam cs gehangen.
|
en vrijdag breakcore in nighttown r'dam..
|
vrijdag in den haag, paard van troije
|
Citaat:
|
Tivoli, oudegracht:
vrijdag 24 september BLACKOUT 009 Ed Rush - Virus - Prototype - Metro Black Sun Empire - BSE RECS DSCI4 dj Mos - MC Mart zaal open 23:00 aanvang 23:00 entree €9,00 De negende editie van BLACKOUT brengt uit Engeland de drum’n’bass grootmeester Ed Rush. Meer dan andere producer/DJs zette deze de scene naar zijn eigen hand. De ‘sound’ die hij (samen met Optical) heeft ontwikkeld is tot op de dag van vandaag nog niet geëvenaard. Het legendarische VIRUS label dat ze samen opzetten in de jaren 90 heeft een ontelbaar aantal klassiekers op haar naam staan. Hun eerste album WORMHOLE blijft voor velen het beste wat dit genre ooit heeft voortgebracht. MC DART zal de hele avond gastheer zijn naast resident-DJs MOS en BLACK SUN EMPIRE |
|
Friday 24th. of Sept. 2004
backstage maastricht STORMTROOPER 100% JUNGLE and DRUM & BASS LADY LITE (www.dedkob.com) & Mc-Mary Jane DARADAR (www.daradar.com) |
Vrijdag 23 September
Resistance (drum&bass) @ Waterfront 23.00-5.00 Lenzman Fusion Denny D Noble MC Dan Stezo --- Yeah kinderfeestje :D.. |
Rwnd! MIERAS!!! :rolleyes: (y) :D
trouwens de laatste Blackout die numero IX, dus als je nog nooit geweest bent, komen! en Resistance, is ook niet meer wat het geweest is (hoorde ik) *roddel roddel :P* |
Nee zoals verw88, was het werkelijk weer een kinderfeestje, waar ik mijn uitweg zocht in drank..
En het was me ook goed gelukt om flink wasted te worden.. |
blackout kinderfeestje :D
als je die niet bedoelde, dan was er nog een kinder dnb feest in nl ed rush was gruwelijk, maar idd wel jammer van het 15 jarige leeftijdsgehalte daar. |
Gisteren avond naar Utreg Massive in de Pul in Uden, het was niet echt heel druk en veel kinders maar ondanks dat klonk het allemaal wel weer erg strak :cool:
|
Citaat:
Ik ben trouwens ooit een keer naar Blackout geweest, met Bad Company.. Ik vond het toen wel erg oke (Y) en leeftijdsgehalte was prima.. |
komende zaterdag dom&roland @ subsonik http://www.dnbforum.nl/Skins/DnBForu...ies/slayer.gif
|
Citaat:
En bijvoorbeeld Subtronics... maar ik betwijfel of jij uberhaupt de Off_Corso binnenkomt :o bovendien: het gemiddelde "kinder" publiek op drumnbass feestjes gedraagd zich per definitie 2x volwassener als op vele feestjes waar de minimum leeftijd 21 is. Dus, alsjeblieft, blijf weg op die kinderfeestjes en ga je ergens op een kansloos feest met nog kanslozere figuren vermaken, want daar draait het toch om? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |