![]() |
Vraagje
hoihoi beste mensen had ff een vraagje aan jullie...
Weet iemand toevallig een leuke paintball spel voor op de pc? Ik heb al ff op inet gezocht maar krijg/kreeg ni echt wat ik moest hebben....someone else maybe? |
Zijn er überhaubt wel paintballspellen?
|
Citaat:
nou ik heb het wel es op inet gezien ( plaatjes ) maar toen ik wou downen deed die link het nie meer of der ging iets fout:( en nu krijg ik meestal reclame van paintball zelf en daar hek ook nie veel aan... maar ik weet toevallig dat er wel spellen zijn van paintball maarja......waar?:confused: |
Neem aan dat je al in google heb gezocht.
Kijk een op ; gamez.nl powerweb.nl games.pagina.nl |
Achja...zélf paintballen is 100x leuker :)
|
Citaat:
klopt maar ook duur.....maar ff op pc kan ook geen kwaad:D |
Citaat:
|
Citaat:
haha nee joh wil echt paintball hebben.....ik heb wel es plaatjes gezien en moet toegeven dat het er nie verkeerd uit zag... |
maar weet iemand het of?
|
Citaat:
|
er was een paintball-mod voor de eerste unreal tournament, geen idee hoe het heette
was zou er leuk zijn aan paintball op een computer? je raakt je tegenstander, je tegenstander gaat niet neer waarom zou je niet gewoon gaan fraggen? komt toch op hetzelfde neer? |
Citaat:
Exact wat ik wilde gaan zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
je raakt je tegenstander, je kreeg een frag en die gast liep gewoon verder haha :p |
ik heb wel plaatjes van deze spel gezien:
high impact paintball maarja ik zie alleen maar screen shots en meer nie:( |
over High Impact Paintball
Citaat:
|
Quake 3 heeft i.i.g. paintball mods. Ga maar googlen.
|
Citaat:
zag het er wel verkeerd uit die markers hadden geen hoppers, volgens mij ook geen co2/perslucht, ze hadde geen extra paint bij zich, en sommige geen maskers sorry hoor...:o |
Citaat:
|
Citaat:
ja vind ik ook |
Citaat:
enne...kijk jij wel bij goeie site? http://bonusweb.idnes.cz/noconv/obra...razek=hip5.jpg en maskers hebben ze ook :rolleyes: |
Uhm, ik heb wel eens Lemmings Paintball gezien, maar die wil je niet :D
Ik weet wel van een spel met paintballen, maar tegelijkertijd ook wapens die van die schuimrubberen raketten afschieten. Geen idee meer hoe die heet, of is dat degene die je al noemde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die heb ik nog ergens liggen:p
echt dramatisch slecht:p een soort van kiddie versie van UT maar dan met slechte A.I.:p |
Citaat:
|
voor half-life heb je ook minstens 2 paintball mods
heb er 1 van gespeelt en die was opzich wel grappig GRAPPIG, niet dat je er uren mee bezig bent :D |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |