![]() |
Free Record Shop, 3=2.
Free record shop heeft een actie; 3 games halen 2 betalen, de goedkoopste is gratis, geldig tot 19 september. Ik zie je al denken...... maar de leukste shit komt pas over 2/3 maanden uit, maar pre-orderen op freerecordshop.nl werkt ook!!! Dus stel je voor: Fable, Killzone en GTA-SA voor 40 eurie per stuk.
|
blijft nog steeds te duur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
suprnova + Packetnews + newsgroups = h4x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Killzone heb ik wel 80+ gulden voor over, meesterlijk spel, het is eigenlijk een single player spel maar de multiplayer beta ruleerd :D
|
Citaat:
En zowiezo, wie spellen koopt bij de frs spoort niet. Pure afzetterij. :nono: |
Het ligt er helemaal aan wat voor spel.
|
Citaat:
en dan komen natuurlijk die mensjes die gaan lopen zeiken dat als iedereen er zo over denkt er geen games meer uitkomen... :D |
Ik koop hooguit eens een heel oud spel bij FRS. Ik had Deus Ex gedownload, maar laatst zag ik hem bij FRS liggen voor €5, dus nam ik hem maar mee, da's geen geld. Ik ben niet van plan om drie nieuwe spellen te kopen bij FRS echter. Wat wel een goed idee is is Doom 3 oid te kopen voor jezelf en twee anderen die hem ook willen :p
|
Geloofik telt dat niet voor alle games hoor...
|
Het is leuk als je met een vriend of 2 vrienden iets nieuws (en goed genoeg om ervoor te betalen) wil kopen.. maar 3 is gewoon teveel... iig voor nieuwe games..
als je al tijden wat budget titels wil dan is dit natuurlijk de kans... |
Citaat:
|
Wie koopt er nu 2 games tegelijk? :s
Als ze nu 2 kopen 1 betalen deden was het beter geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu is 't max 33% korting... en ik denk dat dat vooral met de nieuwe en console games 't max is wat ze er op kunnen geven |
Waardeloze actie, zeg. Kost een spelletje NOG STEEDS geld, terwijl ik d'r verdomme geld BIJ wil krijgen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |