![]() |
waarom doen sommige jongens zo stom nadat je er iets mee gehad hebt of bijna dan..
Waarom doen sommige jongens/mannen zo stom als je er iets mee hebt gehad, of in mij geval bijna iets mee hebt gehad..
met stom bedoel ik: negeren, onaardig doen, beloven vrienden te blijven maar daar is niks van te merken, bijv. een jongen waar ik dan bijna iets me heb gehaden en hij afhaakte omdat ik het toch niet voor hem was praat niet meer met mij behalve als ik iets zeg tegen hem, maar dan is het nog bot of heel kortaf.. ik vind het zo jammer, want met de meeste jongens ben ik dan van te voren goed mee omgegaan goede vrienden of kon er goed m,ee praten in het echt en op msn, en dan gebeurd er wat ( je krijgt iets, of bijna iets en het gaat net niet door omdat de jongen afhaakt ) dan zijn ze opeens totaal veranderd.. Ik vind dat enorm balen want ik ben zo iemand die gewoon leuk en gezellig met iemand om wil blijven gaan, waarom willen hun dat dan nooit. Het is niet dat ik jongens er mee wil beledigen ofzo miss doen vrouwen het ook wel, maar ik heb dit dus altijd met jongens :( |
de jongen durft je eigenlijk niet onder ogen te komen omdat hij het er zelf ook moeilijk mee heeft.
|
waarom ligt het toch altijd aan de jongens? misschien ligt het aan jou... houd op met zeuren over jongens of wordt pot :nono:
|
Citaat:
Iemand heeft iets soortgelijks tegen jou gezegd :p |
Citaat:
|
Sommige jongens weten er niet mee om te gaan denk ik, zeker als de meid al snel een nieuwe vriend heeft.
Heb ik ook gehad met mijn ex hoor. Tijdje nadat het uit was en zij al weer een vriend had ook weinig mee gepraat op MSN en zo (ook al was zij weinig online), maar zoiets had ik dus nog nooit gehad, was mijn eerste relatie, dus ja... |
Citaat:
|
Citaat:
**mannen kunnen er ook wat van hoor |
Citaat:
|
het is ook moeilijk, want er staat dan toch 'iets' tussen jullie in, misschien merk jij het niet zo maar die ander wel..
praat er anders een keer over |
Ik weet niet. Mijn ex deed onwijs stom. Maar dat lokte ik ook ook geloof ik.... ik bedoel ik was ook onwijs irritant tegen hem. Misschien zijn die jongens bang dat je alsnog wat met ze wil beginnen als ze aardig zijn ofzo?
|
Heeft er gewoon mee te maken dat sommige jongens eerst willen weten wat ze voor je voelen. En voor een jongen is het niet makkelijk om een meisje onder ogen te komen die ze afgewezen hebben terwijl ze je wel leuk vinden.
Verder is het moeilijk om dan een gespreksonderwerp te vinden, dus een tip begin zelf het gesprek. En zeg hem gewoon eerlijk dat je het vervelend vind hoe hij tegen je doet, misschien heeft hij het niet eens door, omdat hij het uit zelf bescherming doet. En als hij het express doet dan weet je waar je aan toe bent. |
omdat sommige jongens nu eenmaal zakken zijn zonder respect voor andermans gevoelens.
simpel :) (ik zeg sommige he, voor ik hier stromen reacties krijg :p sommige is nog een grote minderheid van het geheel ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
ben bang dat ie met haar ook lullig tegen me gaat doen, want hij kan ook niet aardig doen heeft opeens altijd wel wat op te merken ik praat te veel doe dit en dat niet goed echt vervelend, dalijk gaat hij met haar ook zo lomp doen, want hij zit nog in de zelfde vriendengroep ook :-( ik snap het niet hoo ik heb hem alleen leuk gevonden hij mij ook, en toen was ik ze type niet meer maar hij kan toch wel normaal doen ik heb hem niks ergs aangedaan toch? |
Jullie zitten in dezelfde vriendengroep hé? Wie is er eerder bijgekomen, want het kan zijn dat zijn vrienden jou niet mogen of negatief over jou zijn. En dat hij dan hun mening overnemt.
Of hij vond het misschien te close worden. Dat meisje wat hij nu heeft is gewoon om jou te vergeten, die opmerkingen ook. Zodat hij voor zijn gevoel de goede keuze heeft gemaakt. Kortom weer eens een jongen die niet over zijn gevoelen durft te denken of te praten...Helaas zijn er daar veel te veel van. |
Citaat:
De enige "jongens" waar je contact nog mee zult hebben na een dergelijke conclusie dat een relatie niet meer gaat is hetzelfde soort die zo verlegen is als de P en alles op "suckt". Alhoewel.. meestal zijn die jongens zo lief en eerlijk en aardig dat je ze alleen maar als "vriend" ziet en er verder niks mee wilt hebben omdat je bang ben het stuk te maken. Conclusie dus: Vrienden blijven na een relatie zit er nooit in. Ook wel logisch anders had je net zo goed nog bij elkaar kunnen blijven. en tot slot, een zin als "Laten we wel vrienden blijven ook al lukt onze relatie niet!" is slechts een licht verband om de wond. Niets meer en niets minder. Kom nou.. wie gaat zijn tijd nou verdoen een vriend te zijn met een meisje die je toch niet meer "op de markt" is voor die persoon. :rolleyes: |
Citaat:
Zo is het veel relaxter met hem :cool: |
Citaat:
Ik hoop niet dat ie rot gaat doen met haar expres, van kijk eens hoe leuk meisje ik heb nu :rolleyes: en wat je zegt te close worden, tjah hij heeft nog nooit een vrienden gehad en is niet echt volwassen ik daarintegen heb al twee relaties achter de rug en denk dus heel anders over een relatie en heb andere eisen, miss heeft dat heb afgeschrikt, hij wil miss ook wel iemand die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad ofzo |
Omdat mensen nu eenmaal soms stom doen, vooral in lastige situaties. En jongens dus ook.
|
Citaat:
Maar helaas zijn er nog van die jongens en meisjes die niet durven te zeggen wat ze van je vinden en dat je het dan via via moet horen. Volwassen is hij zeker niet. En wat hij dan wil? Ik denk een dom meisje dat de hele dag door breezers drinkt en belspelletjes kijkt. Tja als hij dat wil vind het prima, maar dan heeft hij geen toestemming om op te scheppen over zijn vriendin. |
Citaat:
|
Citaat:
...of hij hoort inderdaad tot de 1% mensen die echt nog goed met een ex om kan gaan... :eek: |
In mijn vriendenkring kennen ze mij als een ongelooflijke klootzak, zeker bij de meiden waar ik vroeger iets mee had. Ik negeer de dames en ik ben grof.
Wel het is niet omdat ik zo een klootzak ben dat ik dat doe het is om mij te beschermen, jaja de klootzak heeft een hart (klein zwart en koud) maar toch het is een hart. Ik ben meestal bang dat mijn gevoelens zullen blijven duren als ik veel met die persoon omga en dat breekt mij hart iedere keer ik haar zie. Dus negeer ik haar... Ik weet ook wel dat ik daarmee die meisjes kwets maar zij weten ook dat ik een ongelooflijke klootzak ben en nemen vanzelf hun afstand (als ze me goed genoeg kennen) en na een maand kan ik terug kan praten met haar zonder het gevoel te hebben dat mij hart wordt doorboord met duizend brandende messen gedrengt in zwavelzuur. |
Daarom. Vrouwen doen meestal precies hetzelfde. Alleen dan tegen d'r vriendinnen en niet tegen hem.
|
meisjes doen dat ook.
|
ja, jongens doen altijd raar als ze gedumpt zijn..eerst zeuren ze dat ze dan wel zo graag vrienden willen blijven, en als je dan vervolgens voorstelt gezellig een keer af te spreken, like friends do, dan krijg je allemaal vage smsjes a la: nee, sorry, ik kan je toch niet zien, het ligt niet aan jou maar aan mij, blabla.
Als die ex van jou zich ook zo achterlijk gedraagt kan ik alleen maar zeggen dat vriendschap er niet meer in zit, en waarom zou je dan nog moeite besteden aan die gast. |
Hoe moeilijk is het om jongens te doorzien? Het is heel simpel: als het uit is en hij wil 'vrienden blijven' dan betekent dat, dat hij denkt dat er nog een kans is om je te neuken. Als hij die niet kan verwezenlijken laat hij begrijpelijkerwijs ook niets meer van zich horen, maar er moet gewoon even bekeken worden of er nog in de rebound gescoord kan worden.
|
Citaat:
Gozers zijn gewoon makkelijker met gevoelens, net zoals dat jongens je playen. Veel meisjes kunnen niet een maandje iemand playen zonder er zelf gevoelens bij te krijgen, gozers kunnen dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
omdat ze zich geen houding weten te geven?
omdat ze het moeilijk vinden... dus gaan ze dom doen. dat doet iedereen wel eens. |
Ik weet niet hoe het met jullie zit hoor maar ik zelf ben nog gewoon met me exen bevriend, ook al hebben ze me beide gedumpt :|
Maar kan nog goed met ze opschieten dus waarom zou ik ouders gaan doen tegen hun dan voor we een relatie hadden? |
ja stuk voor stuk doen ze zo,, dat is bij mij ook zo hoor. Ineens ben ik vanalles als het uit is, behalve een aardig normaal meisje. Ook bij jongesn waarmee het bijna wat word, ineens haken ze af, zomaar, van de een op de andere dag, je snapt het NIET.
Tipje van mij.... laat gaaaaan al die jongens, laat ze eerst maar eens uitzoeken hoe ze met dat soort situaties om moeten gaan, ondertussen zoek jij gewoon even lekker verder naar een jongen waar het wel mee klikt, en die wel altijd aardig blijft doen, want die zijn er zeker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |