![]() |
Wat heb je aan?
Nou, ga dan maar verder.
|
M'n Slayer shirt! \m/
|
ts begint,i presume?
ot: - witte longsleeve,H&m - baggy groene legerbroek,Whatever - ketting aan broek - bruine hoge schoenen,energie - horloge,dkny |
- nog steeds m'n pyjamabroek
- groen hempie want het is warm - sokjes - ondergoedje |
-afgeragde lee broek
-kaizers orchestra shirt <3 -vans slip-ons -zo'n riem met van die platte punten dingen erop -sokken -ondergoed |
Zwarte broek
zwart lowlands t-shirt zwart sjaaldingetje (Jaja, strontverkouden in de zomer) Kisten ondergoed |
donkere spijkerbroek Indian Rose
groen polo'tje Lacoste felblauwe jaartrui geneeskunde bootschoentjes hoezo offday. |
Citaat:
Niels hoggerson <3 |
Wijde bruine ribbroek (brede rib)
Groen t-shirt met geel randje. Groen/Zwarte Razor Vans. Paarse Burlington sokken. |
mini spijkerrokje
bruine suede instappers bruine suede riem wit colletje met korte mouwen turkoise grote oorbellen haar los met pony :cool: |
bordaux polo
zwarte lonsleeve zwarte tweed jas paars shirtje groene riem met dingetjes er op yesyesyes toch weer n jas gevonden voor dit jaar! als je denkt niks betaalbaars leuks meer tegen te komen (ik wil zoveel mogelijk kleding, voor een budget wat niet al te groot is), lukt het opeens toch! |
Citaat:
|
spijkerbroek
gecustomized dead can dance shirt puntschoenen bikini ding wat kruislings loopt |
Citaat:
het zal vast mooi staan bij elkaar (y) |
lelijke kleur paars hemdje, forecast
oude spijkerbroek spidermansokken:cool: en ondergoed werkkleren. :p |
- zwart hempje met doodskop
- rokje van glansstof met een soort bloem dr op - panty - sokken |
- lichte spijkerbroek
- grijs/rood/wit gestreept truitje - rode gympen - ondergoed + sokken |
Halve sokjes omdat de lange op zijn.
Zwarte blouse, bovenste knoop open. Blauwe spijkerbroek met vale plekken en strepen. En een boxershort. Over een paar minuten mijn zwarte vans schoenen. |
paul frank shirtje , dezelfde als konstantine ;)
nudie jeans allstars |
- rood/grijs shirtje
- spijkerbroek -sokken met zwart witte blokken ( yay dat rijmt) - nepuggs - witte lederen polsband - riem met skaprintje - kralenketting met donkergroene kleine kraaltjes als armband van mijn grandmommy :o |
Een korte broek en een onderbroek
|
Citaat:
|
Slippers
Baggy jeans (nudie) Riem (itsus) Shirt (itsus) + straks een colbert (Limted Edition) |
Quiksilver longsleeve,
Gele Overzeas ¾ broek, Groene riem, Grijze All Stars en een Wibra of whatever boxershort. :cool: :p |
Niets :evil: :o
|
Bikkie trui
Oude dieselbroek Allstars met de veters nog los |
ik durf het hasat niet te vertellen, zo suf zie ik eruit
maar ik ga wel naar de plaatselijke gayclub dus ik kan het toch wel net zo goed vastleggen op dit prachtige stukje internet een zwarte ribbroek.. met een gaatje :( en een cure hemdje die je niet ziet omdat er een suf zwart vest over zit :( |
-donkere wijde spijkerbroek (replay)
-zwart shirtje met wit zeeman logo (toni&freek) -zwarte allstars -brede zwarte leren riem -bruin leren jekkie |
licht spijkerrokje met omslag aan de onderkant
strak rood shirtje met een wit lintje aan de rechterkant brede bruine riem "oude" oorbellen met rood/rose kraaltjes haar hoog |
Donkere spijkerbroek Replay
Roze/rode longsleeve 10Feet Hoezo geen stijl :rolleyes: |
- zwarte sokken
- wit hockeybroekje, kort - rooie polo |
-Gestreepte linnen broek
-Groen hemdje (is nuet te zien) -Rode tuniek achtig iets h&m -Oranje sjaaltje -Koptelefoon -Haar in een staartje -Blote voeten |
Grijze broek van een bepaald soort stofje (i kweet het niet meerrrr) en zo'n vouw
Zwart shirtje Zwart krijtstreepcolbertje Haar slordige staart en nu heb ik 2 kleuren hihi., groetjesss |
roze/groen jurkje met blote rug.
strakke boxer en nu ga ik slapen. |
boxer en slapen is een zeer goed idee. Ook al betwijfel ik dat of ik het kan, na de beelden van Rusland te hebben gezien, wat een afschuwelijke beelden. Geen woorden voor.
|
-roze-wit-geruit-achtig rokje
-wit hempje -espadrilles -gladde benen :) |
donkerblauwe broek
wit hempje blauw-wit gestreept hempje |
een zwart basic t-shirtje
lage donkerblauwe losse miss sixty broek sokken en ondergoed en een witte riem |
olijfgroen niet al te strak t-shirtje met knoopjes
spijkerbroek omgeslagen zwarte indiaslippers |
Citaat:
- zwarte broek - wit shirtje - blauwe okaki's - blauw geruite blouse Werkkleding is echt stom. |
hema-outfit
|
T-shirt en een korte broek, ofterwijl ochtendkleding.
|
Gister:
Zwarte sokken. Diesel Regulated RR 55 Bowlingschoen mazu. Guru t-shirt Nu: Zwarte sokken. Ralph Lauren Zip-loose H&M gestreept shirt Leather all stars blablbala editie enzo. |
Citaat:
Ik heb mijn witte shirtje vervangen voor een rood hemdje en ga nu werken, ja. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wat je aanhebt..(zelf gedragen) en erg modieus is t niet nee. |
Aangezien dat ik toch niet buiten wil komen, trek ik me niet veel aan van wat ik aanheb en dus is het een gewone training!
Lang leve de Crepatie :( :D . |
Citaat:
En ik heb een rokje aan en een hempje en ondergoed |
Citaat:
|
* ribrokje met steekzakken
* wit shirtje met beige bloemen links en op de achterkant * bruine slippers met kraaltjes * grote rode hangoorbellen * haar vast |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |