![]() |
films
ik heb laatst de film trainspotting leip gezien, goh dat was best raar. Ik was er niet de hele tijd bij, de film leek ook na een half uur al afgelopen te zijn, maar dat stukje dat die dode baby boven de hoofdpersoon hangt en het hoofd omdraait...! echt vet om te zien op zo'n moment, zo freaky! weten jullie nog leuke films om op zulke momenten te zien? Niet te ingewikkeld, want jah, aandacht er bij houden is moeilijk....
|
kung pow, school of rock, shrek... loze humoristische films in het algemeen.
|
Dude where's my car.
Home alone 1+2. |
dus allemaal lach-films? daar kan je op zo'n moment toch helemaal niet om lachen??
|
Ligt er ook aan wat je gebruikt hebt denk ik.
|
xtc?
|
fear and loathing in las vegas :cool:
|
Fear & loathing in Las Vegas is leuk als je vrij veel spacecake op hebt.
Resultaat is dan ook dat ik me alleen nog het deel uit de film kan herinneren dat zo'n gozer ging trippen van LSD. Ik vond het echt supervet. Verder lekker doorgeslapen. |
Citaat:
|
don't be a menace
blow half baked fear & loathing in las vegas four rooms allemaal gare en/of vage films... toch wel beetje aandacht nodig |
how high :D
|
met xtc weet k niet maar stoned kan je het beste afleveringen van southpark kijken
|
Ali G inda house :)
|
Friday
Next friday Friday after next Don't be a menace to South Central while drinking your juice in the hood Jay & Silent Bob Strike Back Clerks ( The Passion of Clerks in 2005 :P :P ) eigenlijk alles van Kevin Smith wel en nog wel meer |
Citaat:
|
Juist, maar ik ahd gewoon zin om wat op te schrijven :P. Maar UTFS.
|
Nightmare On Elmstreet
The Toolbox Murderers Zoolander Snatch Pirates Of The Caribean Shrek 1+2 Half Baked De Kleine Zeemeermin ( de rest van bijna alle Disney films ook maar deze is het beste :D). *Edit* The Day After Tomorow. En nog veeeeeeeeel meer maar geen zin meer om te typen :P *Edit* The Exorcist (Y):D geniaal dat dat mens achteruit naar beneden loopt. |
Citaat:
|
nightmare before christmas
snatch lock, stock and two smoking barrels etc ben niet into het genre ofzo.. http://studentweb.tulane.edu/~adiulus/img_02.gif :cool: |
Citaat:
|
Vanalles van Tarrantino. Jacky Brown, Reservoir Dogs, Pulp Fiction, dat met die vampieren waarbij de naam mij nu ontglipt enzenz.
Frailty Fargo de Friday 13th Reeks en nog wel. Voor de rest: zoekfunctie |
Twin Peaks trouwens :D. Hele serie!
|
loaded weapon, naked gun serie en airplane.
|
Biodome, Ace Ventura 1&2, hotshots 1 & 2.5 & 33éénderde.
|
Citaat:
|
Eens met Mutant!! :D Zeker alles zien van Tarantino.
Die film met die vampiers??? From Dusk Till Down I, echt een toppertje, de eerste keer dat die paaldanseres in een vampier veranderde... BIZAR!! Pulp Fiction, Resevoir Dogs, True Romans (ook Tarantino), Face Off, Goodfellas, Jacky Brown, Leaving Las Vegas, Forrest Gump (ook wel vaag als je vaag ben), Saving Private Ryan, Dawn of the Dead, 28 days.. Teveel om op te noemen maar alles over wat erg ingewikkeld is, heel erg bloederig is, iets met monsters of waar drank en drugs in voorkomen... |
REQUIEM FOR A DREAM...
zo'n vette film :D |
Metropolis (soort manga :D) vooral het einde... Dat muziekje (Y):D :cool:
|
spirited away
|
The Big Lebowski
|
De mooiste herinneringen aan films hou ik als ik ze knetterstoned heb gekeken. Vooral de meesterwerkjes stoned kijken, en vervolgens helemaal in de film worden gezogen is echt vet. Filmmarathon + een zak wiet is trouwens ook een aanrader. (y)
|
Citaat:
|
Koyannisqatsi = DE ULTIEME TRIP
|
haha, met disney films moet je oppassen! Vrienden van me zijn Allice een keer kwijtgeraakt in allice in wonderland.....
Ik keek zelf een ker assepoester (wel een neppe hoor!) en vriendin en ik hadden echt zo iets van jeeez wat een groffe kinderfilm, heel raar.. |
requiem for a dream
the big lebowski how high cheese & chong city of god (cidade de deus) forrest gump |
|
Citaat:
|
ligt er heeeeel erg aan wat je zoekt :p
Wil je films om een beetje te gaan nadenken: Donnie Darko Devils Advocate Matrix Wil je looslachen tja dan dude where's my car ofzow (die onder de paddo's in mijn ogen toch wel briljant was :p) |
Citaat:
Sen to Chihiro no kamikakushi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alternatieve titel: Koyaanisqatsi: Life Out of Balance Van Godfrey Reggio Een uitbeelding van de invloed van het moderne menselijke leven op de wereld om ons heen, geschoten in elkaar opvolgende beeldsequenties, op de muziek van Philip Glass. Later maakte hij nog Powaqqatsi (1988) In het vervolg op 'Koyaanisqatsi' uit 1983, grijpt Reggio dezelfde filmische stijl aan om ons de ontwikkeling van verschillende naties en de effecten die de geleidelijke overgang naar het moderne, huidige leven op ze hadden, te tonen. en Naqoyqatsi (2002) Naqoyqatsi toont de alomtegenwoordigheid van technologie in onze wereld. De film verkent hoe alles in ons leven, van de media, politiek, religie en oorlog tot voedsel, het weer, sport en de geneeskunde gesitueerd zijn in deze 'nieuwe natuur'. Die laatste twee heb ik nog nooit gezien. Welke 'oude' bedoel jij Raais? |
Natural Born Killers
Uiteraard. |
Puff the dragon, dat is echt vaag als je wat op hebt :eek:
|
Citaat:
Maar: KIJKEN DUS MENSEN! |
O, en kijk
FANTASIA 2000 is een musical met een soort psychotische reis van Mickey Mouse, zonder spraak, maar met veel muziek, echt vet. Vliegende walvissen, en enge tovenaars, dansende bezems. |
ooooeeee vet ^^ die moet ik ook nog ergens hebben liggen. Die ga ik vanavond maar kijken. :D
|
fuck all yall (behalve degene die dont be a menace to south central zei)
maar ik heb de shizzle film! Robin hood, men in tights! :cool: |
Citaat:
En ik heb volgens mij DE film om gek van te worden als je iets gebruikt hebt: De originele Ring... In het Japans dus. Ik durf hem alleen niet te kijken :bloos: Maar de DVD kostte maar 4 euro. |
hmm volgens mij snappen jullie de vraag niet..
dit is niet een loze 'in-mijn-ogen-zijn-deze-films-echt-stoer-thread' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |