![]() |
[eMule] Waarom starten mijn downloads niet?
Bij eMule starten de downloads die ik in mijn downloadlijst zet niet. Wat kan het probleem zijn?
|
heb je wel connect gedaan? ;)
|
haha wat het is met emule is dat je credits moet opbouwen :) en geduld hebben, dat hij tijd heeft om te connecten etc.
hoe meer jij shared hoe sneller je downloads zullen gaan, geld het zelfde voor de hoogte van je upload limiet. |
Ja, maar ik share genoeg en er zijn lui van me aan het downloaden en volgens dat lijerprogramma moeten er ook bronnen beschikbaar zijn voor de dingen die ik wil downen. Toch doet ie het niet!
|
Bij eMule moet je, zeker in het begin, gewoon geduld hebben. Het is niet zo dat je eMule aanzet en je dan meteen met 100kB/sec alles download, zo werkt het gewoon niet. Als je dat wil kun je beter DC++ gebruiken ofzo.
|
E-mule is ook een k-programma... Ik heb het ook even gebruikt. Echt een snertprogramma. Geef mij maar een bittorrent client, zoals Azureus.
|
Op Emule is echter veel meer te vinden dan op Bittorrent ;)
|
Idd. BT is alleen handig als iets net uit is en je wil het snel hebben, het aanbod op eMule is gewoon zoveel groter :)
|
Het downloaden begint natuurlijk pas als je bovenaan de wachtlijst staat van de gebruikers waar je bij wil downloaden... :rolleyes: :D
|
Voor dit soort topics is er een Centraal Filesharing Topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=829682 Deze is gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |