![]() |
Tranen als ik zing
Hoi iedereen,
als ik zing (en vooral dan als ik doorzing) dan krijg ik tranen in mijn ogen. Zou dit komen door de manier waarop ik zing? Veel Liefs Tine |
Heb ik nog nooit gehoord of gezien bij iemand...zijn het dan zo'n emotionele liedjes? :p
|
Citaat:
|
Misschien zet je teveel druk op je traanbuisjes ofzo? Dat is het enige wat ik kan bedenken. Maar hoe je dat oplost, geen idee. Misschien eens een muziekleraar of zangleraar om tips vragen.
|
Misschien raak je geemotioneerd van je eigen zangkunsten? :p
Sorry, flauw. :o Ik zou niet weten hoe dat kan komen, misschien idd door de manier waarop je zingt ofzo, alles 'daar' staat wel op de één of andere manier met elkaar in verbinding, dus wie weet. |
@ Daantje_0705: Dank je wel, zal ik morgen denk ik eens vragen aan mijn zangleraar. Maar als ik dan meezing in het koor (ja, ik zit in een koor :o ) dan heb ik dit bijna niet. Ben ik mezelf nu aan het aanstellen :p ?
@ Leonoor: is niet erg, ik kan wel tegen een stootje :) Toch bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo moet ik zelf altijd huilen als ik "berendbotje" zing. Valt onder jeugdsentiment enzo :D |
als ik naar beneden zing krijg ik soms extra speeksel... is waarschijnlijk gewoon je lichaam
|
haha jah ik ken het. Heb het zelf ook bij nummers die ik mooi vind. Nou heb ik sowieso al heel snel tranen in mn ogen, ook als ik lach. Das echt nie leuk...
|
jah, misschien ben je zenuwachtig als je alleen zingt, want dan heb je niemand om op te steunen; in een koor ben je tenslotte met heel veel en als je dan je tekst kwijt raakt kun je zo luisteren naar de andere en weet je weer waar je bent...
kweet niet of dat waar is hor wat ik zeg maar dat kan wel... |
pure passie
|
Heb ik ook, als ik uit volle borst ga zingen (ook al is het Vader Jacob) dan ga ik huilen (en gapen). Volgens mij zet ik veel druk op m'n hoofd tijdens het zingen ofzo, dat daardoor de druk op te traanbuisjes wat te groot wordt, waardoor er dus tranen uit m'n ogen rollen.
|
je zweet, enne dat is als je zingt zo erg dat het zelfs je ogen of oren uit kan komen :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat heb ik ook. Meestal als ik te hoog (en te vals :o ) zing.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |