![]() |
Bram Vermeulen
De Nederlandse zanger/cabaretier Bram Vermeulen is op 57-jarige leeftijd overleden op vakantie in Italie. Best wel jong ... Bekendste liedjes zijn De Steen, Testament, Rode Wijn, ... RIP Bram Vermeulen ...
|
de wedstrijd (y)
rip indeed. |
ja, ben er van geschrokken... zo'n goede zanger / kunstenaar....
|
Hij keek altijd zo geconstipeerd.
|
Zo'n bijzondere man. Ik ken geen enkele Nederlandse zanger die zulke mooie filosofische teksten had.
Ik citeer: Daar ligt mijn moeder niet Lang op het glimmend laken De lichte ogen dicht De wilskracht rond de kaken Sterker dan de tijd Zij verzaakte nooit haar plicht Het is de mensheid zelf Verankerd in alle vrouwen Die hier te rusten ligt Over een paar dagen zou ik naar z'n voorstelling toegaan... |
ik vond de dingen die op tv van hem zeg over reďncarnatie altijd super interessant en mooi gebracht en hij heeft een hele mooie stem en er komt ook nog bij dat ie een naamgenoot is :(
|
echt nooit van gehoord, ik ben een cultuurbarbaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was trouwens laatst wel een interessante documentaire over freek de jonge op tv (y) |
Citaat:
|
bram vermeulen :(
|
kwam er achter bij de vergrijzing van Freek de Jongen gister lullig voor hem ja.
|
Kende m wel, maar vind er geen zak aan. Jammer enzo voor de mensen die m cool vonden.
Ik heb trouwens een bloedhekel aan Freek de Jonge.....pretentieus figuur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |