![]() |
Ode aan Klaas
Klaas ik vind je lief
Daarom schrijf ik dit gedicht Je bent mijn hartendief Door jou zag ik het licht Ik hou v.. Ach fuck it! Tien jaar lang zijn we bij elkaar Strijk ik je onderbroeken Maak ik je eten klaar Jij doet geen reet Kijkt t.v Ze moesten eens weten wie er leed Onder de A.O.W Sex is al 5 jaar iets tussen jou en je pik Ik doe niet meer mee Ik ben te dik Het enige licht dat ik ooit zag Was boven de tafel gehangen De spaarlamp die ik moest vervangen EIKEL |
De eerste strofe is wel heeeeeeeeeeeel erg makkelijk. Laat staan de rest. :confused:
|
Dat is ook de bedoeling.. De eerste strofe moet fout zijn :) En de simpele stijl klopt ook, dat vond ik beter bij het gedicht passen.
|
Er gaat wel een bepaalde kracht van uit, simpel, maar het zit er telkens vrij raak op. Ik vind het wel iets hebben.
|
Citaat:
Verwoord het onbepaald voornaamwoord. |
Citaat:
|
ik vind hem wel leuk. alleen de laatste strofe vind ik wat minder.
|
Ik vind 't echt leuk!
Ook de laatste strofe, omdat deze eigenlijk nog gaat over de laatste regel van de eerste - allersimpelste, afgezaagde en 'foute' - strofe. Welk licht? Dat heeft ze nooit in hem gezien! :D Echt knap gedaan (y) |
hij is simpel maar zo origineel:D.. echt super leuk gevonden! ik zou het ook echt aan klaas geven als ik jou was;)
|
Ooooooh, dit gedicht is geweldig :D Ik vond het echt vermakelijk en humoristisch! Vooral hoe je in de laatste strofe terugkomt op de eerste! Prachtig gedaan!
(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |