![]() |
unleash the beast
best lang gezeik aan het begin maar toch een aardig liedje.
geef mij maar echte hardcore. |
-> meldpunt & mededelingen?
|
(n)
|
er zit een fout in je sig
|
Bij jouw ook konflict.
|
Citaat:
|
..
|
:D
@ TS, wat bedoel je precies? Wees wat duidelijker dan kunnen we er gezellig over praten op dit mooie gele forum.
Spoiler
|
Unleash The Beast: De Theme van Masters Of Hardcore (MOH) gemaakt door Catscan vs. Korsakoff. Op The Box komt de clip weleens voorbij.
Mochten er liefhebbers zijn van het liedje en de clip. Korsakoff is dus NIET die vrouwelijke dj die je door het beeld ziet huppelen. Korsakoff is gewoon een alias van Catscan zelf om wat commercielere rusterige hardcore te releasen om zijn publiek (en daarmee ook verkopen) zo breed mogelijk te maken. Neophyte doet dat ook met The Beholder&Balistic, Luna doet dat met DHHD, Pavo doet het met de Hardheadz etc etc... Mochten mensen geen liefhebber zijn van het liedje en de clip, dan interesseert het bovenstaande je geen reet en moet je er gewoon overheen lezen ;) |
Misschien kan je dat in het vervolg beter bovenaan je post zetten :/
|
Hardcore? Dit is geen hardcore! DRI dat is pas hardcore :mad:
|
allemaal troep :o
|
18 september :cool: ik ben er bij
|
Wel leuk nummer alleen hoop ik dat die aankondigingen over die gabba armageddon een hoax zijn stel je voor :s
|
Da's ook raar, maak je een alias aan, en dan vervolgens kondig je het aan als je eigen artiestennaam versus die alias. :confused: Heb je dan MPS of ben je gewoon erg in de war?
|
Citaat:
|
hardcore is voor potentiële heftruckchaffeurs
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee jij begrijpt het niet helemaal geloof ik, het nummer is uitgebracht onder outblast vs korsakoff, maar korsakoff is eigenlijk catscan |
jah kben nie zown super hardcore fan mar is wel grappig lied. Khad um ff gedownload. Ze prate idd wel f*cking lang door vinnik.
|
Ik vind 'm een beetje.. ja saai. Je hoort ook zo'n trancedeuntje er doorheen, o het zoals je zei wat rustiger te maken, maar daar hou ik dus niet van. Ik heb liever echte hardcore.
|
Citaat:
Ik heb trouwens nog steeds liever Katscan :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |