![]() |
Zijn er hier mensen met het koro syndroom
Dat vroeg ik me gewoon af.
|
Ik heb het niet maar ik heb het wel even opgezocht.
psychische stoornis waarbij de patiënt bang is dat de penis zal verschrompelen of in de buik zal wegschieten en dat hij hierdoor zal sterven is dit een goede definitie? |
jah :)
|
Als jij het hebt: beterschap, want het lijkt me niet zo'n relaxte gedachte
|
Citaat:
|
Misschien dat het iets meer voor psychologie is?
Nare ziekte trouwens. :s |
Ik denk dat dat een stoornis is die niet op zichzelf staat. M.a.w. dat je dan ook wel meer stoornissen hebt want dit is gewoon een waanvoorstelling.
*die mensen laten em vast tussen de rits steken, doet wel pijn, maar zit ie tenminste veilig vast aan de buitenkant* :D |
uhm...neej maar ik ben een meisje....
of bestaat zoiets ook bij meisjes en heet het dan anders? |
Citaat:
|
hihi...neej daar heb ik gelukkig geen last van!
|
lijkt me een vreemde gewaarwording
|
Is meer wat voor psychologie denk ik, ja.
|
Zelfs als er iemand op het forum zou zitten met dat syndroom, zal hij wel niet te vlug reageren, aangezien het hier niet zo serieus klinkt, volgens mij.
|
Is dat een regressie naar het oedipuscomplex+een stapje verder? :o
|
Citaat:
|
WTF nee. haha,lijkt me maar raar... je piemel die 'naar binnen schiet'...... jezelf neuken ? :p
|
omfg, wat erg als je dat hebt... :(
|
Uuh...
That's weird :| |
Mja, lijkt mij ook niet dat er positieve reacties gaan komen omdat ze dan zo onder vuur komen te liggen. Volgens mij zijn er ook niet veel mensen die het hebben, nog nooit van gehoord eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de achterlijke / nauwelijks aanwezige scholing :D |
Mathfreak zou wel eens gelijk kunnen hebben (sorry: heeft waarschijnlijk gelijk) , als ze daar bv. legendes hebben die zo'n voorvallen beschrijven ofzo en je komt als kind in aanraking met die dingen, dan kun je wel schrik krijgen.
Hetzelfde geldt misschien ook wel voor westerlingen maar alleen als ze als kind (of zwakke volwassene) naar daar gaan en de legende zouden horen. Dit is dus wat ik ervan denk dat het geval zou kunnen zijn, maar dat is daarom nog niet zo hoor... |
vage topic weer, maar wel interessant!!!ik wist niet dat jullie allemaal zo geintereseerd zijn, met al die mensen die gaan documenteren!!!GA ZO DOOR!!!
|
In het geval mathfreak gelijk zou hebben, zou het, volgens mij, wel genuanceerd moeten worden tot "de oorspronkelijke cultuur uit Azie".... Want anders is het een beetje schraal :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet me denken aan De Geschiedenis Van Mijn Kaalheid van Marek van der Jagt. Vet boek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |