![]() |
Ik baal van die nieuwe tmf!
Jah, sorry als hier al een klaagtopic over geweest is maar ik heb thuis al een tijdje geen internet!
Ik keek eerst op maandag avond altijd nog wel Rockzone, Wet & Wild enzo op TMF, maar nu ze van alles lekker naar MTV gaan verplaatsen ben ik lekker de klos aangezien ze in deze gemeente geen MTV op de kabel hebben! ~~GRMBL~~ Meer mensen met klachten? |
tmf en mtv zuigden altijd al
|
ik heb geen tmf..
|
pff... TMF ist untrüe
|
good for you, tmf is namelijk totaal verneukt nu. mtv gaat wel. maare is jackass nu eraf gegooit? ik zag laatst mental whatever rondneuzen om 9 uur en geen jackass meer :(
|
Jackass de gexte!!!!!!!1
|
Tegenwoordig is TMF helemaal kut met peren ja.
Jackass is tegenwoordig 2 keer in de week van 21.00 - 22.00u Vraag me alleen niet welke dagen. |
ik kijk niet eens tv :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik heb de nieuwe tmf dus nog niet gezien, zal ook wel een tijdje duren voor dat gaat gebeuren :) |
Citaat:
M'goed, tmf en mtv waren idd beide al kut... |
BTW wet & wild, rockzone en alter8 zijn NIET naar mtv, die zijn gewoon weg geschrapt.
Resultaat: geen metal meer op tv :( |
Citaat:
Hard genaaid... maar op Alter8 kwam toch nooit metal? |
Citaat:
|
nou "gelukkig" :rolleyes: heb ik wel mtv en ook tmf...MTV is alleen cool door rockzone en the Osbournes :D
|
Citaat:
wanneer? ik keek toch bijna nooit mtv en zeker geen tmf. |
ik heb hier ook geen MTV.. nederland.. is kut jah.. alleen MTV Central maar das duitz.. :(
|
Muziek -> Films en TV
|
Citaat:
|
sommige dingen zijn beter, sommige minder...
bij tmf is nu een stuk minder gelul:D gwoon veel muziek en niet die blabla erom heen met vj's waaraan ik me erger...maar d'r staat nu telkens wel zo'n stomme balk voor chat of een test..Verder is de maandagavond verdwenen:( keek wel es rockzone&co voor de clips die je anders nooit ziet.. Mtv is helemaal minder,die filmpjes van mtv enzow zijn allemaal verdwenen, tis gwoon 'vernederlandst' echt minder:/ |
Mtv was eerst goed, toen ze nog geen nederlandse liedjes draaiden, maar nu is het zwaar ver@#$%@$%@
|
ik ken het probleem ! :mad: hier ook alleen tmf
|
IK HAAAAAAAT
tmf nu!!!! het ZUIGT BIG TIME! |
Citaat:
|
sinds t franderd is heb ik (op jive jones na dan) geen gitaren muziek meer gehoord.. gewoon kut.. geen ramsteen meer smorges om half 7.. :(
|
Citaat:
nee logisch dat er bijna geen 'alternatief' wordt doorgesmst, die kijken geen tmf .. en duz wordt der amper meer van die muziek gedraaid .. BAH! :( We love music my ass!! |
zuigt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*exo verlangt terug naar de tijd van MTV en Beavis & Butthead* |
ik vond mtv altijd nog wel ok. mtv had wel wat, misschien dat het dat internationale was. en ach beetje zappen tussen mtv, tmf en the box ging ook nog wel, kon ik nog wel een beetje de wat knappere clips tussenuit halen. maar tmf nu is een en al dance met elk uur dezelfde clips.. mtv is gewoon nederlands (best gaar) maar blijft dan nog de betere. maar het zappen zal nooit meer zijn zoals het geweest is..evenals maandagavond dammit.
|
Citaat:
|
:mad: Tmf is gewoon un soort bij-zendertje geworden om de restjes uit te zenden!!! Echt vet debiel. En ik heb dus ook GEEN Mtv, dus very pokkuh!!! Waarom maken ze van Tmf en Mtv niet gewoon 1 zender????????????? :confused:
|
Citaat:
|
Ik vind het ook niks. Naar TMF keek ik al niet zo vaak, maar MTV heeft hun twee beste programma's; MTV New en Alternative nation geschrapt. dat vind ik toch wel heel erg jammer. Vooral NEW was een zeer goed programma maargoed... het mocht weer eens niet zo zijn....
|
Citaat:
(n) (n) (n) Dat waren twee van de drie interessante programma's op MTV. :( En nu zijn Rockzone en @lter 8 er ook niet meer.... |
mtv gaat nog ( the osbournes!!) wel maar tmf is nix meer an en de site al helemaal niet
|
neeh tilburg heeft allebei!! :P
|
mmhhh... ik heb er geen last van, ik heb het namelijk allebei + the box :D ! alleen c'est tres verwarrend nu.. :( .. want wat komt waar en blabla... och.. :confused: . laat ook maar :mad: !!!! kusss van de gekste michele op de aarde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |