![]() |
Electro-Lifestyle
ik weet niet of het al een keer besproken is maargoed, here goes...
wat ik me dus afvroeg mensen..zijn electronische spullen die je voor persoonlijk gebruik of thuis gebruik lifestyle'verantwoord?dus als je iets koopt bijvoorbeeld een nieuwe telefoon of stero-toren...kijk je dan ook naar het design of ga je puur voor wat het ding allemaal kan?? aangezien topicstarter eerst zijn shit moet laten zien hier komen ze dan. Telefoon: http://amob.no/artikkelbilder/motorola_v80.jpg zeer stylish phone imo... :cool: Dolby Surround Set: http://www.bose.it/images/ls18_car.jpg en ik heb een laptop want een pc neemt teveel ruimte op...duss bij mij telt design weldegelijk mee...ik vroeg me gewoon af wat de rest van de lifestylers hier vinden?? sorry als deze topic al een keer besproken is :D |
Tuurlijk moet zo'n ding er vers uit zien, tegenwoordig zit toch alle dezelfde crap ingebouwd in die onzin.
|
ii hbe eene waterkoker
|
Citaat:
|
ik dacht dat dit een hip topic over electro was
nou mooi niet dus :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk altijd pas ná het openen van een topic :o
|
electro is echt niet meer hip hoor
nu is het meer voor marktmensen met stertatoes. |
Hier heeft al eens een topic over gestaan ergens. En ja al mijn rotzooi is stijlvol :)
|
Oh ik kick op mooie vormgegeven apparatuur.
Probleem is dat het allemaal te duur is voor een arme student als ik. |
ik begin het de laatste tijd ook steeds interessanter te vinden :o
kom ik met mn nokia 3210 in pipo kleuren en een discman die net zo oud en gaar is als die telefoon (y) |
Citaat:
|
Ja een beetje een teleurstelling als je het topic opent ja.
|
Vormgeving kan mij echt geen ene aarsch roesten; bij mij geldt funtionaliteit boven alles. Wat heb ik aan een mooi overpriced prul?
|
Citaat:
ok wie begint er een wel een topic over? :D |
electro is idd hip,dit topic niet,maar toch reageer ik er maar op
qua electronische shizzle draag ik altijd bij me: telefoon: motorola v525,ach er zijn hippere maardeze belt en haal ik toch alleen mar uit mn zak om er mee te bellen cq smsen,hij is niet om mee te flaneren mp3 speler: creative rhomba 256 mb,niet zo hip als een i-pod natuurlijk,maar hij weegt niets en hij gaat lang mee en hij is niet lelijk om naar te kijken:cool: 64mb usbstick: een lelijk lomp ding wat aan mijn sleutelbos hangten wat ik ooit eens op school gekregen heb en eigenlijk nog nooit echt nuttig gebruikt heb |
Ik heb altijd bij me: een telefoon, een mp3speler en een smint-doosje.
Meestal neem ik de blauwe smint, want die kleurt beter bij mijn outfit ookal vind ik de rode smintjes lekkerder. |
@Niko-chan, wel cool dat je als je zo'n topic opent ook gelijk je avatar in die trend doet! Keep up the good work! (Y)(Y)(Y)(Y)
|
Electro;
Telefoon, Lg510W, oud doch nog steeds stijlvol MP3speler, een Napa, functioneel maar wordt binnenkort vervangen door een iPod Kamer, surroundset van Bose, ik hecht veel waarde aan geluid. Best stoer, al zeg ik het zelf. |
Wanker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfftt, kan me nou niet echt schelen hoe mijn mobieltje enz eruit zien.
Zolang het functioneel en goedkoop is, ben ik tevreden. |
Nja, ik heb zo'n nokia 6100, omdat ik dat ooit'ns van mijn soms vrijgevige ouders heb gekregen. MMS heb ik niet eens ingesteld, overpriced rommel.
Verder heb ik schijt aan discmans/mp3spelers enz enz omdat die prullen toch altijd kapot gaan, ik zweer bij de walkman + bandjes. |
Citaat:
ontopic: ik heb een mobiel van een merk dat vrijwel niemand kent, t was t cheapste wat er was. en verder interesseert t me niet hoe mn stereo eruit ziet, als ie maar hard kan & redelijk klinkt... |
Citaat:
maar ik wil wel graag een mooi groot plasmascherm en een vet hippe mooie mac pc en een geile telefoon maar ik ben toch maar arm. helaas dus. |
ik vind het maar moderne troep. oud spul is toch 34.8 keer vetter om te bezitten? dat is pas stijl.
en telefoons zijn trouwens allemaal kut en ik vind het er ordinair uitzien als je zo door de winkelstraat loopt te bellen met je hippe opa, loop dan een steegje in. |
Achja.
Om telefoons geef ik ook eigenlijk niks. Meeste 'hippe' telefoons vind ik sowieso maar te bling bling en over the top qau vormgeving. En daarom gaan dat soort designs me altijd erg snel vervelen. (blijf d'r bij dat ik bijv. een nokia 6610 zeer mooi blijf vinden, hoe verouderd verder ook. ) Maar oeh lala, hoe mooi zijn de nieuwe iriver mp3 spelertjes. Hoe supermooi is sommige audio apparatuur. Achjah. Geld dat ik niet heb :( |
legowelt :cool: (y)
verder boeien mobiele telefoons en die zult me geen zak. |
Ik heb geeneens een mobiele telefoon meer, ik heb 'm weggedaan.. gebruikte dat ding nooit meer.
Mijn vader vind het wel belangrijk om bereikbaar te zijn, voor school enzo, of om te laten weten waar ik ben, dus misschien komt er nog wel een goedkoop makkelijk ding (zal wel moeten aangezien ik nogal a-technisch ben) Dus nee, ik heb ook geen dure stereoinstallatie, of mp3speler e.d. Hecht ik ook geen 'lifestylische' waarde aan verder (y) |
Citaat:
|
Ik kijk eerst naar functionaliteit en dan pas naar design,
als het ergens zichtbaar komt te staan moet het wel enigzins ogen en bij voorkeur bij het interieur passen |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een flater :D |
Citaat:
|
Citaat:
en eeekso lik maar aaaan m'n lollypop |
Topic is mannelijk, ergo 'deze'. Basta. Daar valt niet over te twisten, is dus ook niet context afhankelijk. TUPG menneke :P
|
Citaat:
Nee, ik accepteer het gewoon niet. Ik weiger dit te slikken. Het klinkt voor geen meter. Voorheen ben ik vaker de mist in gegaan gramatikaal gezien, maar dit reken ik gewoon als onbeslist. Zeker aangezien het hier een engels woord betreft dat als nederlands gelezen dient te worden. |
Het is een van origine Engels woord dat opgenomen is in de Nederlandse taal (is ook een woord voor, dat ik vergeten ben :P). Daarom zijn de Nederlandse regels van toepassing, of jij 't nou vind klinken of niet.
En al zou je het als onbeslist beschouwen, waarom staf je Niko -Chan dan af? :nono: :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zie al dat dit me mateloos gaat storen als ik er verder over door ga. Okay, deze. |
Eigenlijk.. heeft snoodaard wel gelijk. Een beetje dan. :P Maar dan alleen omdat er geen topic hoort te staan, maar onderwerp.
|
Citaat:
En omdat ik zoals mijn naam al doet vermoeden ik een bad assed mo'fo' ben. |
die troep komt later allemaal wel:) ik doe het eerst nog wel met oude troep die ik nu nog heb... maar later schaf ik goede stereo-apparatuur en een tv aan waar ik 25 jaar mee ga doen(y)
|
ik ga juist voor oldschool nintendo's etc :o
|
het is leuk als t er ook nog eens mooi uitziet maar als het teveel scheelt in prijs/kwaliteit dan hieft t voor mij niet meer
ik heb ook maar een schrale mp3 speler van de ah alleen mn telefoon is wel hip en duur, nokia 7200 maar de rest valt wel mee uiterlijk speelt een rol maar is niet doorslaggevend |
Motorola V3 RAZR = stijl :cool: echt zo'n mooi ding om te zien. En qua specs stukken beter dan vergelijkbare Nokia's.
http://www.mobile-review.com/review/...fficial/01.jpg http://www.mobile-review.com/review/...fficial/02.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |