![]() |
vrijgezel
ik ben bijna 17 en heb nog nooit een vriend of vriendin (ben bi) gehad...is dat raar?
Zelf zit ik er niet mee...hoef me niet zo te binden...alhoewel het me wel een keer leuk lijkt. |
Maar neen dat is zeker niet raar, ikzelf was 18 toen ik mijn eerste meer serieuze relatie had. Het komt wanneer je er klaar voor bent of anders gezegd, het komt wanneer je het totaal niet verwacht... Aan mijn 16-17 jaar wou ik me trouwens nog niet binden en in een relatie storten, ik ben nogal gesteld op mijn vrijheid, vandaar.
|
ik ben ook 17 nu en heb ook nog nooit een relaties gehad. Toch zou ik het willen maar op 1 of andere reden lukt het niet. Ik weet dat ik niet de mooiste ben maarja, ik heb al amper vrienden dus voel toch heel vaak eenzaam :(
nog een ding ik zie op dating forum toch veel meiden die een vriend zoeken. Gaat iedereen tegenwoordig alleen maar op hoe iemand lijkt of hij vrienden heeft ofzo? Vind het wel raar hoor..... |
Ach, ik was pas 20 toen ik voor t eerst een vriend had... Maar bij mij op school loopt ook iemand van 21 rond die nog nooit een vriendin gehad heeft. Komt vanzellf wel, moet je jezelf niet druk om maken!
|
en weer eentje die denkt dat het raar is. Misschien kan je eens de zoekfunctie gebruiken? Er zijn best wel veel topics met info hierover. Succes!
|
euh een vraagje: hoe weet je zo zeker dat je bi bent, als je nog nooit echt een realtie gehad hebt? Wil dit gewoon ff weten...:confused:
|
Ik ben 18 heb ook nooit een vriend gehad, nooit gezoend zelfs...
t komt nog wel denk ik altijd maar, gelukkig ben ik niet constant verliefd, dan lijkt het me nog moeilijker... Maar ja, als ik eens verliefd ben altijd op jongens die bezet zijn, veel te ver weg wonen, veel te oud zijn.... |
Citaat:
ten 1e: bi zijn houd in dat je verliefd kan worden op zowel mannen (of jongens) als vrouwen (of vrouwen). Dat je nog geen relatie hebt gehad wil niet zeggen dat je nog nooit (op beiden)verliefd bent geweest, of je tot beiden aangetrokken hebt gevoeld ten 2e: is dat sowieso iets dat je voelt. Ook al zou jij nog nooit een relatie gehad hebben, zou je dan toch niet gewoon weten dat je hetero was (ga ik ff van uit)? |
idd, ik vind zowel vrouwen als mannen mooi, opwindend etc en ben op beide wel es verliefd geweest...natuurlijk heb ik wel es getwijfeld maar het gevoel dat ik vroeger alleen voor jongens dacht te hebben is ook zo sterk aanwezig voor meisjes...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |