![]() |
[vragen] Verhalenwedstrijd Deadline 1 November
Zijn er nog speciale regels omtrent de verhalenwedstrijd?
Zoals maximum aantal woorden of onderwerp? BVD Grim |
en ik maar denken dat dat regelement al uitgebreid ergens beschreven stond....
hooguit jury en thema zullen er niet in vermeld staan.... Charlotte |
constant dezelfde regels dan?
Lekker gevariëerd... Grimmerd edit: 3000 woorden is het maximum, insturen voor de eerste van de maand :) meer is er niet. |
Wat wil je er aan veranderen dan? Er zijn verschillende voorstellen geweest in de evaluatietopics. Het enigste wat nog echt wat is is een keer een thema. Maar dat moet dan optijd bedacht worden, nu is het al te laat omdat ik al wat verhalen heb staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil aantekenen dat verhalen met minder woorden ook welkom zijn. Ik voer nog altijd een kruistocht voor kleinere brokken om wedstrijden wat behapbaarder te maken. (Y)
LUH-3417 |
inderdaad, die columns zijn tenminste lekker kort!
charlotte |
IK zal ter Uwer ere een kort brouwsel fabriceren, O Hoogverhevene.
Uw dienaar *strompelt gebogen naar achteren* |
erm..staat deze nieuwe verhalenwedstrijd ergens aangekondigd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal ook nog wel een nieuw topic maken binnenkort. |
Astuanax, ik moet wel toegeven dat ik erg vlug ben met dat topic openen hoor :bloos:
Dus dat het nog niet in de extra staat is niet zo vreemd, sowieso, eerst moet de columnwedstrijd goed en wel afgesloten worden. De poll eindigd op de 15e. Grim |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha cool, ik was al totally fucked up omdat ik dacht dat de deadline 1 oktober was... :D Maar ik heb nog even, gelukkig!
|
Shit, het is al over een maand en ik weet nog niets.:(
Duivelaar |
lopen bevordert de inspiratie!
droom weg tijdens de verplichte vijfkilometerloop en verzin een verhaal, zo vergeet je je vermoeidheid en verzin je je verhaal! Zo is het bij mij gegaan :p ast.(uana(x)) tot uw dienst :p |
Citaat:
@ Ast: dat werkt zeker! Maar na mijn geweldige eindsprint ben ik alles meestal weer vergeten, omdat ik dan alleen nog maar denk aan het feit dat ik wel adem moet blijven halen - aangezien ik anders ter aarde stort. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |