![]() |
Vrijdag 1 Oktober: Heidevolk e.a.
Vrijdag 1 oktober
Heidevolk XIV Dark Centuries(ger), Garmenhord, Grimm Stijl paganmetal Zaal open 18:30 Entree € 5,00 Nog mensen van dit forum die ik daar kan vinden? |
In de Goudvis?
ja daar ben ik vast wel |
Ipv Grimm komt Boombaard.
Line up: Heidevolk (nl) XIV Dark Centuries (de) Garmenhord (be) Wapenspraak & drinkgelag (be) Boombaard (nl) |
Ik ben er volgensmij, samen met Telluriet als hij fatsoenlijk gereserveerd heeft :p
|
Citaat:
|
Ik ben ook zeker van de partij, gezellig weer in de trein met mezelf :p
|
ik ga wel naar de baroeg, de dag erna, wil heidevolk en boombaard wel een keer zien
|
Citaat:
Of even een mailtje sturen natuurlijk, dat ik ipv 4 kaarten 2 wil reserveren. (y) |
Citaat:
|
Als ik mijn OV heb neem ik wel een kijkje,
Als ik niet word toegelaten op die school neem ik geen kijkje :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
w&d is echt geweldig, en grimm ook
maar het is wel verdoemde ver, en heb geen ov :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie weet ga ik ook wel.
Jammer dat de nobele bazen van Grimm er niet zijn. |
1 oktober speelt katatonia in het kasteel, keuze snel gemaakt. :p
|
Citaat:
Ben jij de drummer van Caedere? |
Citaat:
Waar is het Kasteel? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Om ontopic te blijven, ja, ik ben er waarschijnlijk ook wel. |
Present.
|
Ja, ik zal ook maar aanwezig zijn.
|
Citaat:
|
Hoe kun je trouwens bands die 'Heidevolk' 'Wapenspraak & Drinkgelag' of 'Boombaard' als naam hebben, serieus nemen? Waar zingen ze over? Is dit gothic? Kan iemand het mij uitleggen?
Bvd (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kaartje is gereserveerd (y) En het scheelt dat het praktisch achter mn school is..
|
Citaat:
|
Ik ga erheen. Half uur fietsen voor mij, ik woon bijna tegen Arnhem aan. Maar zou het echt nodig moeten zijn om te reserveren? Ik bedoel, is zoiets zo snel uitverkocht?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over de muziek zelf; dit gaat onder de noemer 'Folk Metal' ofwel folk geörienteerde metal (denk aan volk-muziek a la Garmarna in een metal jasje) Dit is absoluut niet gothic. Wat betreft de namen: 'Boombaard' komt uit IDBvdR, 'Wapenspraak & Drinkgelach' is symbolisch in het straatje van fiere krijgsmannen uit een andere tijd en 'Heidevolk' is simpelweg 'volk van de heide' lijkt me. Alstublieft. |
en zo is het maar net (y)
|
Ik ga er denk ik ook heen.
Lekker dichtbij. :o Maar waar moet je kaartjes reserveren? Op de Goudvishal site? |
Citaat:
Want ik kom van de kant van Winterswijk, en weet eigenlijk verder niet hoe ik in Deventer kom? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat dacht je van de bus? :p |
heikneuters :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, goede zaak. (y)
|
misschien moeten we er maar gelijk een meeting van maken (A)
|
Citaat:
Als je 2 dunne kampers ziet met burzum shirts zijn wij het :cool: |
Me is coming in Arch Enemy shirt. Tis maar dat je het vast weet ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |