![]() |
Microsoft is gek
ze denken Grand Turismo 4 te gaan verslaan met Forza motorsport op de X-box
|
|
|
|
LoLz0r
|
auto spelletjes zijn voor domme mensen
|
Citaat:
Maar dat zijn geen auto spelletjes. :p |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
@ topicstarter
Ik denk echter dat ze best een kans maken, maar jij bent zeker zo'n gefrustreerd kneusje die alleen maar geld voor een PS2 heeft en daarom de xbox af aan het kraken is. No respect man |
mijn god, games loopt over van idioten
|
|
Citaat:
|
Ontopic: Ja en dus, wisten we dat dan nog niet.... Gates is gek, maar who cares het is een race spel... zijn bijna allemaal het zelfde ( in mijn ogen )
Offtopic: Down the street dus ... dank u |
@ ts, je hebt grand turismo (bijna) nog nooit gespeeld, dus houdt je mond
broertje |
|
@ TS
OMGOMGOMGOMG!!!!!!!11!!!1 NEEEEE _o_ :rolleyes: |
waarom zouden ze dat niet kunnen.. omdat gran turismo een bekende naam heeft? omdat het microsoft is?
|
Trailer
Ik ben zelf niet zo'n fan van Motorsport maar het ziet er wel aardig uit vind ik.De filmpjes zijn bagger dus je kan van het spel nog veel betere kwaliteit verwachten.screenshots |
Citaat:
|
Ik ben een auto race fan en ik heb wel veel goeie dingen gelezen over forza motorsport. Je hebt de mogelijkheid om je auto uitgebreid te tunen zoals in GT, maar hier kan je ook je auto optisch tunen ala NFSU. Ook zit er een schademodel in, dus je kunt je auto kapot rijden.
Alleen heb ik ook gehoord dat de handling van de auto (nog) niet zo realistisch is als in GT. Forza motorsport is toch alleen maar goed voor de markt. Eindelijk serieuze concurrentie voor GT en dat is alleen maar goed voor het racing genre. En waarvoor verspesten mensne deze thread door zoveel te spammen :( |
Wat is hier nu weer aan de hand?
|
Rustig iederen die arme jongen, die deze forum starte weet niet waar over hij praat, hij is pas 14
|
Citaat:
@ TS: bitchen over welke game de andere game verslaat is echt zooo 1997. Dat hebben we echt wel gehad. En als Microsoft GT verslaat, dan was je de auto van je vader en doe je de was van je moeder een maand en dan heb jij misschien wel een Xbox (Y) |
Zoals Scar uit de Lion King reclameerde:
"I'm surrounded by idiots." |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |