![]() |
Meet jij?
Vertel!
|
Ik heb wel eens een losse forummer gemeet. Misschien ben ik er ook eentje tegen gekomen, maar heb ik diegene niet herkent.
|
Juh, zo'n 3 jaar geleden deed ik wel eens aan meeten en zo.
Erna eigenlijk niet meer, nu boeit het niet meer zo, de nieuwigheid is er wel vanaf. Alhoewel mij nog wel een pizza beloofd is.. :rolleyes: |
Ik heb één keer een losse forummer gemeet, verder ben ik eigenlijk best veel forummers toevallig tegengekomen, meestal niet mee gepraat, misschien twee of drie keer wel.
Maar aan meetings doe ik niet. |
Ja, ik ben wel eens op een forummeeting geweest.
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet. Ik ben wel eens een losse forummer toevallig tegengekomen, en heb er toen ook mee gepraat. Ik ben wel eens een losse forummer toevallig tegengekomen, maar heb er toen niet mee gepraat. Lijkt me duidelijk. |
De bovenste vier ja :o
|
Ik meet niet.
|
Citaat:
|
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet. Allebei 1 keer, en het beviel wel. |
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet |
Ik ben wel eens een losse forummer toevallig tegengekomen, maar heb er toen niet mee gepraat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ligt de grens tussen toevallig tegenkomen en meeten :confused:?
Ik kies toch voor voor: ik ben wel eens een losse forummer toevallig tegengekomen, en heb er toen ook mee gepraat :) . |
Citaat:
|
Ik ben wel eens op een forummeeting geweest (twee keer) en ik heb ook wel eens losse forummers gemeet (drie keer geloof ik).
|
Citaat:
|
Neh, ik heb ook niet echt de behoefte om een forumgast opzettelijk te ontmoeten, als ik er 1 zou zien zou ik snel de andere kant oplopen natuurlijk.. :o
|
Ik heb wel eens een losse forummer gemeet.
Forummers irl herkennen lukt me niet, denk ik. :o |
|
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet. Ik ben wel eens een losse forummer toevallig tegengekomen, en heb er toen ook mee gepraat. |
Citaat:
|
ik heb wel eens een forummer gemeet, al dan niet opzettelijk. met opzet wel gepraat, zonder niet.
|
De bovenste 4 niet.
|
Ik meet niet.
|
Het enige dat ik meet is mijn penis.
|
Ik ben wel eens een losse forummer toevallig tegengekomen, maar heb er toen niet mee gepraat.
|
Citaat:
|
Ik meet niet. Althans geen forummers. Ik durf niet :P
|
Optie 1, 3, en 5. En het heeft een verband met elkaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik meet niet.
|
Geen s.com meeting iig.
|
Ik meet niet.
|
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet.
sterker nog, k ga het morgen weer doen :cool: |
Citaat:
|
Ik vulde automatisch in dat ik nog nooit gemeet heb.. maar dat is helemaal niet waar.. want ik heb Greend@y gemeet:D
|
Ja, ik ben wel eens op een forummeeting geweest. 16 17.78%
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet. Ik ben wel eens een losse forummer toevallig tegengekomen, maar heb er toen niet mee gepraat. |
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet |
ik ben wel 'ns op een (kleine ;) :D) meeting geweest en ik ben wel 'ns iemand tegengekomen en heb daar mee 'gepraat'. dwz. na 1 minuut wist ik geloof ik al niet meer wat ik moest zeggen ;)
|
De bovenste 2, maar dat is alweer zo'n 2 jaar geleden.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Love is in the air. :o
Wat is er nou. :bloos: |
ik doe aan forummeetings, en ook aan meetings met losse personen, alleen heb ik dat op dit forum nog niet gedaan. Is hardstikke leuk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |