![]() |
hitsige combi's
hoi
een nutteloos topic voor een nutteloze zondag ik praat alleen maar over mijn broer want hij is een mike patton wannabe. vrijdag zag ik voor het eerst zijn nieuwe act; hiphop icm breakcore. welke bands/acts springen eruit qua het combineren van stijlen? en dan bedoel ik niet flogging molly en dat soort troep. welke stijlen zou jij willen mengen? ik ga voor zoetsappige indie & breakcore <3 |
Ik zou wel eens geluid gecombineerd zien met wijsheid, in plaats van met papegaaienstijl.
|
verklaar je nader, knuppel
|
Nou, schat, ik wil geluiden horen die niet naar de kopieermachine ruiken. Bestonden er maar meerdere intelligente beschavingen.
|
ik zou wel eens een combi tussen ska en drum 'n bass willen horen
|
Citaat:
lopen verkutten met drum'n'bass. :p die heb je al 'ns gehoord. sowieso is 'r veel jungle met ragga en reggea invloeden. (y) :) |
Kinderen voor kinderen en black metal,
Wat dom van me! Dat bestaat al, cradle of filth. |
ik weet van de helft van de stijlnamen niet om welke muziek het nou precies draait.
maar laten we zeggen emo+electro moet wel interessante dingen opleveren (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Metal en hardcore. Thrashmetal/Crossover. :P
Meestal sucked die mix shit. |
Citaat:
|
Klasiek en PowerMetal.
Rhapsody, yeah! |
glitchy idm & symphonische klassieke elementen
of hardcore en electro = the rise |
Citaat:
modest mouse kun je nl net zo goed in het indie hokje plaatsen en dan zou je indietronics krijgen waar je op dit moment mee dood gegooid wordt.. goed vb is lali puna. ik weet niet of ik dat goed spel.. |
Citaat:
|
Hiphop & soul wordt gecombineerd d.m.v samples door producers als 9th Wonder (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kerkgezang met death metal !
|
Citaat:
|
overigens:
inca & maya muziek met drum'n'bass en jungle. (y) ( T-power - Inti Raymi remix. Pylon King - Mask of inner thought ) |
Citaat:
tja ik weet niet, het lijkt me niks. die hele gemoedstoestand/sfeer die thursday wil overbrengen vloekt nogal bij de sfeer van electro. thursday neemt zichzelf erg serieus, electro is veel luchtiger. bram: dat zou best kunnen maar dan kan je ze nog geen electro noemen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pak van mn hart :s
|
Ik vind veel jazz, met een vleugje hip-hop fijn.
|
Citaat:
Jij dommie stommie! |
Citaat:
|
NSBM met R&B
|
Ik zou serieus wel eens Grindcore met een orkest erachter willen horen. Of het erg mooi zal klinken betwijfel ik, maar gewoon, ik zou wel eens willen weten hoe het klinkt.
|
Citaat:
|
lo-fi drum 'n bass met emooooooo :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |