![]() |
ov
momenteel heb ik een weekend ov die tot december dit jaar geldig is. heb hem vorig jaar gekregen toen ik met mbo begon, nu ben ik daar mee gestopt en wil ik weer havo gaan doen. alleen die havo school is ver en daar moet ik met het ov heen.
de vraag is, of ik mn weekend ov om kan zetten in week ookal "studeer" ik niet meer. |
Je moet hem dan toch inleveren? Voor zover ik weet krijg je geen ov als je een middelbare school opleiding gaat doen, maar kan me vergissen. Je kan in elk geval 1x per jaar wisselen van week naar weekend of omgekeerd.
|
ja, maar ik heb nog niks gehoord over dat ik hem in moet leveren dus ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.
mssn is er wel iets fout gegaan ofzo, en als ik dan dat ding ga laten veranderen in week komen ze erachter en moet ik het inleveren. daar ben ik ook wel een beetje bang voor. |
Citaat:
|
Citaat:
Neem aan dat als je hem laat veranderen dat er wel een bericht naar de ib-groep gaat en dat ze er dan achter komen inderdaad. |
Ik heb net zo'n foldertje gehad. Daarin staat:
Citaat:
|
Je krijgt voor zo ver ik weet geen bericht dat je hem in moet leveren, maar dat moet je wel doen als je stopt met de opleiding waarbij je recht had op je OV, anders krijg je idd een boete.
|
Ik zou hem maar inleveren :D Het staat achterop je OV-kaart. Het kost je anders 68 euro per twee weken.
|
o, kut is dat :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat wordt een boete, ik was 2 jaar geleden na 1 week met mijn studie gestopt ivm omstandigheden en zelfs dat was geen geldige reden..
|
Maar als je meer dan 136 euro per maand aan reiskosten kwijt bent, dan zou ik hem houden..
|
Citaat:
ga hem morgen wel terug brengen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |