![]() |
effuh voor mensuh die in wicca gelovuh
heey iedereen
k weet niet wie er in witte magie doet of in wicca glooft ma k wor heel vaak aangevalluh door en heks met zwarte magie hoe kan k dit stoppen?? :confused: ojah je mag tot in iedergeval november nix meer leruh dat kan lijduh tot aanvalluh of dood alvast bedankt kuwsz susan |
Citaat:
Vertel eerst maar eens op wat voor manier die 'aanvallen' met 'zwarte magie' plaatsvinden. Hoe merk je het dus in je dagelijks leven? Lig je stuiptrekkend op de grond of heb je gewoon meer pech dan anders? In het laatste geval zou ik het houden op toeval en niet op 'zwarte magie'. Zelfs het eerste geval kan nog komen doordat je gewoon iets onder de leden hebt en even langs de dokter moet gaan. Verder mag je daarna gaan vertellen waarom je denkt dat het door een heks gedaan word.... Citaat:
Bovendien eindigen de meeste werkwoorden in de infinitiefvorm gewoon op -en en niet op -uh. Guinevere |
Ik heb hier vaker over gehoord. Het schijnt dat je om dit te verhelpen een dag lang je vinger in je kont moet stoppen. Daarna die vinger in je neus stoppen en daarna hem lekker aflikken. Ik weet zelf niet of het werkt want ik heb het nooit meegemaakt. Succes !
|
ff serieus mensen, ik wil daar best iets over vertellen, voeg me ff toe dan :) mn adres staat uiteraard in mn profiel :D
|
Waarom heb ik het idee dat dit totaal niet serieus is? Oh ja, omdat de feiten de TS tegenspreken en ze sowieso totaal niet serieus overkomt! Dat zal het zijn! Gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |