![]() |
Prodigy - 20.11.04 HMH A'dam
Prijs nog niet bekend, maar tourdata staan op de link hieronder. Niet gaan zeiken over locatie. Die is perfect.
http://www.nekozine.co.uk/prodigy/live.html |
mij hoor je niet zeiken, lijkt allemaal OK, en dit is een van de weinige bands waar prijs me eigelijk niets uitmaakt, ik wil het toch wel zien
|
vette shit
hmm wil ik wel bij zijn. |
ik wil!
|
Vast vreselijk duur.
|
Citaat:
|
ik zeg 32 euro plus servicekosten :rolleyes:
|
was te verwachten dus.
|
Ik ga niet denk ik !!!
|
Aw, klinkt tof maar ik twijfel.
|
die oudere nummers zijn nog steeds leuk om te horen, maar niet de moeite waard om daarvoor naar adam te gaan.
|
Ik zou opzich ook wel willen.. Maar ik twijfel ook nog.
|
Euh das idd wel een absurde prijs. (n)
|
doeiiiii
|
lijkt dope, ff kijken wat de prijs is :o
|
Citaat:
Die is niet bekend, pannenkoek. |
Citaat:
|
dat is een gok ?
|
Citaat:
|
ga ik echt wel heen, HMH is voor n band als prodigy wel te doen en de prijs maakt me niet veel uit
|
In belgie spelen ze (alleen) op het I love techno festival...
Waar slaat dat nou weer op!!?? |
Ik zie nog wel of ik ga, ligt eraan of het niet al te duur is en of ik de behoefte heb om ze live te zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whehe
grappig als ik mag + geld heb ga ik :D |
Wil ze wel eens zien, maar inderdaad ff de prijs afwachten.
|
leuk voor ze
|
ik wil wel,maar volgens mij word eht toch te duur en ik ga met een beetje mazzel al naar i love techno ,waar ze ook komen
|
Citaat:
|
Citaat:
daar slaat dat op... |
Hmm ik d8 dat I love Techno altijd wel vet was.. 't zou iig wel een reden zijn om te gaan voor mij.
|
ik weet t niet ik weet t niet
techno is relaaaaxed. op de techno-feesjes waar ik kom zie ik eigenlijk ook nooit sjonnies, die gaan naar hardcore ed. |
Jongens
Prodigy live zuigt |
Citaat:
|
Vriend van me heeft ze al 6 of 7 keer gezien, en hij is echt fan van het eerste uur, maar live is het helemaal niks zegt ie
ik heb het zelf niet ervaren maar ik geloof hem daar wel in |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmh is de beste kqa geluid. dus niet zeiken dat het 'ongezellig' is, daarvoor ga je maar naar de kroeg.
omfg ik ga |
ik vond ze op lowlands vet kut live.
Maar dat lag ook volgens mij een beetje aan de omstandigheden. Ik weet of ik hene ga, als ik geld heb wel denk ik. |
Ik heb ze in 2001 op Bizarre gezien, niet bijster goed qua sound live, maar wel qua sfeer. En daar ga je toch voor live gezien vind ik dan. Anyway volgens hun eigen site gaat de zooi as vrijdag in de voorverkoop en zijn er 5500 kaarten. De mojo-site heeft er nog niks over te melden. Zelf denk ik qua prijs aan 28 euro tot 35 euro op z'n max. Ben benieuwd of het storm gaat lopen qua verkoop. Maar ik zal er vroeg bij zijn iig(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vader gaat vast... dus ga ik mee, haha. Waarschijnlijk. Ik ga bijna altijd mee met hem:)
|
Citaat:
|
als de prijs meevalt zal ik het overwegen.
|
Ik ga.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze kunnen of heel slecht zijn (hij speelt het album af en keith en maxim blaten er irritant doorheen)
maar het kan ook goed uitpakken (veel goede, minder bekende nr's fijn aan elkaar gemixt en maxim houdt de sfeer erin) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |