![]() |
vermageren snel met pillen en drankjes
Hey ,
had ff iets willen vragen. Zijn er al mensen die ervaring hebben met allerhand pilletjes op drankjes om snel te vermageren ? Ik vroeg me dit af, een vriendin van me kan maar niet vermageren en denkt aan zo van die preparaten. Kent er iemand iets dat echt werkt want ik geloof er niet in ? Raad ik het af ? Alvast bedankt |
Ja. Niet doen. Snel afvallen werkt alleen nog sneller weer aankomen in de hand.
|
Zoals ik al vaker gezegd heb, en net ook al in een ander topic. Dieet preparaten werken alleen zoals het hoort als je dieet verder ook klopt.
http://www.mesomorphosis.com/steroid...ox-bottles.jpg Alleen dit soort kraam werkt altijd. |
Zo'n pillen werken je nieren kapot.. geloof me, ik zou haar niet aanraden daarmee te beginnen, dan kan ze het beter op zichzelf doen door minder te eten en meer te sporten.
|
Van niet eten val je ook af, maar dat is ook een slechte manier. Mensen die preparaten nodig hebben zijn vaak gewoon te lui om er daadwerkelijk iets aan te doen. Ga sporten.
|
Nee.
Ik pleit voor een algmene waarschuwing bovenaan het L&G forum voor dit soort topics, net als op seksualiteit voor de zwangerschapstopics. Dit wordt gewoon vervelend. |
Citaat:
Zelf onderzoek doen is de beste methode. Vind dat men eerst maar het lijntopic moet lezen en wanneer je er dan niet uit komt, dán een vraag stellen. Tuurlijk, een forum is er om te discussieren maar niet 100x hetzelfde. :| |
nja , das waar , maar er staat zeer veel op , vindt maar eens wat je zoekt e
Citaat:
|
Citaat:
|
gaat er bij het woord 'vermageren' geen belletje rinkelen?
|
Het is ongezond om zo af te vallen. Niet alleen lichamelijk maar ook psychisch. Bovendien vind ik het woord 'vermageren' sowieso al fout.
|
dat afvallen tegenwoordig...jeetje
en het ergste ervan vind ik, dat mensen gaan afvallen door minder te gaan eten(als je over snoep praat dan ok (y) (y) ) HALLOOO!denken we ook even aan sport?? en voor de mensen die het nog niet wiste: hoe meer vette en ongezonde dinge je in je jeugd eet hoe groter je cellen worden, die dus niet meer klein worden, hoe sneller je er later dik van kunt worden, en dat hoeft lang niet altijd meteen!dus als je nu al oplet!!!en dat geld ook voor sporten! |
Citaat:
Vergelijk de vetcel met een spons, hij kan zich mooi opzuigen, of je kan em leeg knijpen. Maar verdwijnen kan die niet meer als ie er eenmaal is. Of je moet em uiteraard laten weg zuigen maar dat terzijde. :) |
sorry dat ik t zeg maar ik heb een para maanden slimfast gebruikt als ontbijt en als t zo uitkwam ook als avondeten OF middageten.. en ik ben in 2mnd tijd 10 kilo kwijt geraakt nu neem ik nog zelden slimfast alelen heel soms als ontbijt en ik ben inmiddels 16 kilo kwijt. het werkt dus wel degelijk...
|
Citaat:
|
Het enige wat ik kan zeggen is dat ze er maar beter gewoon helemaal niet aan kan beginnen.
Die dingen zijn verslavend en ook nog eens slopend. Waarschijnlijk maken ze haar alleen maar ziek, en ze zijn duur. Als ze er echt veel problemen mee heeft, kan ze natuurlijk ook nog altijd naar een dietiste gaan..? |
Citaat:
|
Citaat:
ik wil er nog een kilootje of 7 af dan kap ik ermee ;) btw voor ik dus echt te zwaar werd was ik ongeveer op mn gewicht van nu + een paar kilo maar ik wil nu meteen afvallen tot mn perfecte gewicht.. mocht ik na nog 2 kilo afvallen zoiets hebbe van nu ziet t er goed uit dan kap ik uiteraard dan al.. ik gok alleen dat t n kilo of 7 nog word... |
Citaat:
maar er zijn ook mensen die 3 maaltijden gaan vervangen met slimfast en dat is dan weer heel slecht geloof ik... maar het werkt dus wel degelijk als je idd andere dingen ook veranderd... mn eetgedrag is er in elk geval sterk door veranderd.. veel minder eetlust en als ik eet eet ik veel minder dan eerst.. dus ik vind het een uitvinding :) |
Citaat:
Weet verder niet precies hoe slim fast in elkaar zit qua ingediënten maar als het een beetje van kwaliteit is, complexe koolhydraten, vezels er bij, hoogwaardig eiwit, onverzadigd vet. Dan zou je, wanneer je zorgt dat je genoeg vitaminen en mineralen binnen krijgt naast slimfast, best op slim fast kunnen leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreet gewoon minder vet en beweeg iedere dag minstens een half uur.
Klaaaaaaaar, geen pillen rotzooi, geen injecties en geen medische ingrepen. is het nou echt zo moeilijk? Het enigste wat je nodig hebt is ruggengraat en geduld. Edit: In 3 maanden ben ik hierdoor 8 kilo afgevallen. En dat is niet met een achterlijk dieet, gewoon een 2000-calorien dieet en dat is prima te doen want elke dag zat ik er onder. Wat je nodig hebt is de Eetmeter. www.voedingscentrum.nl zal die vast wel ergens staan. Kan je mooi berekenen iedere dag hoeveel je eet en wat je nog nodig hebt en waar je te veel van eet. DAT werkt gegarandeerd. Alleen al het feit dat ze zoiets niet verkopen op TellSell moet al genoeg aanleiding zijn om het in iedergeval te proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |