![]() |
lekkerste/leukste jongens/meisjes
halloow
Zeg wat vindt jij nou de leukste of lekkerste, knapste (hoe je het wilt noemen) jongens of meisjes die er zijn..??! Ik stem voor de hockey jongens :D :) kuss |
uiterlijk kan mij eigenlijk niet helemaal schelen het gaat erom wat je van elkaar vind en hoe je met elkaar omgaat. Ik vind iemands karakter 10x belangrijker dan uiterlijk, want uiterlijk veranderd toch verloop der jaren en karakter niet.
|
jongens die zichzelf zijn
|
Ben het er mee eens dat innerlijk veel belangrijker is!!!
Maar okee, om toch antwoord te geven: Doe mij maar de Zuid Europese jongens! Italianen/Spanjaarden! Mmm.. Die zijn echt om van te smullen! :D Lekker lekker! ;) :p |
Citaat:
als het dus alleen om uiterlijk gaat... dus niet naar karakter kijken |
daar heb ik dus niet echt antwoord op ik vind elk meisje/vrouw wel iets hebben dat mooi is.....
|
Als ik moet kiezen voor een bepaalde stereotiepe groep, dan toch studentes en 6-VWO leerlinges :)
Levenshouding, ruimdenkendheid en intellect zijn de criteria voor mij. |
Hm, een specifieke groep? Dan ga ik voor skaters! Ik zweer het je, daar zitten leuke bij! (Maar elke groep heeft zulke leuke jongens :p)
|
eauh.. :-/
ik val meestal op metal'ers (kut hokje :D) die gewoon..spijkerbroek en band shirt dragen ofzow :D |
baggy pants *kwijl*
|
Studenten!!! Hahaha ik woon in een stad waar maar weinig vrouwen studeren en wanneer je dus uitgaat erg veel aandacht krijgt, leuk want je kunt echt superlachen met al die jongens hier!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Negers *smul* ;)
|
Citaat:
|
Het zijn in ieder geval niet de 'populaire' jongen/meisjes
|
skaters zijn wel lekker ja
enne vooral portugese jonges,.. hmmm.. die zijn echt zekers wel knap en lekker |
jongens met humor! :D
ennuh.. half-bloedjes vind ik altijd de lekkerste jongens |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen idee ...echt niet ... in iedr geval niet die stoere macho types ..sommige kunne dan wel lekker zijn maar ze hebben hersenen van stro en doen net of ze alles zijn ..enz enz enz daar knap ik van af .. de lekkerste jongens weet ik niet .. ik weet er wel 1 me vriend :D:D ;)
|
nou, voor de hockey jongens ga ik duzz NIET :p
waar ik wel voor ga? liefst iets alternatiefs ofzow, maar die vallen meestal niet op mij, omdat ik alleen alternatief "van binnen" ben... Naja, zolang het maar geen strakke kleding draagt komt het in aanmerking :D |
Ik weet niet waarom, maar ik heb iets met skaters en een beetje 'vage' jongens...terwijl ik zelf niet echt in dat 'wereldje' zit. Ik vind t gewoon heel leuk als een jongen een beetje apart is.
Maar aan de andere kant kan ik een beetje een 'kakkerige' ook héél leuk vinden, het hangt een beetje van het soort jongen af. Heel aardige en grappige jongens vind ik geweldig! Je moet het gewoon leuk met iemand kunnen hebben. |
Arische studenten :p
Verder is humor en smaak belangrijk |
ik val op jongens met bruin haar.
:p :p :p :p |
Studentes, omdat die zoals Nare man al zei ruimdenkend en volwassen zijn.
|
Zeer hoogbegaafde mensen.. Het is een kwaal, ik verzeker het je *giechel*
|
Wat versta jij onder hoogbegaafd dan?
Iemand moet wel vreselijk slim zijn, wil ik die persoon hoogbegaafd noemen. |
Citaat:
alles, behalve van die preps/nimfomaantjes die zon 1 cm dikke laag make-up dragen, die met zo'n kuttoon praten, die er ronduit uitzien als hoertjes en die vergeten zijn de spermaresten uit hun haar te kammen je kent het wel: ''oooh nee mn nagel is gebroken'' ''geeft niet hoor ik heb net de nieuwe nailstudio van tellsell'' ofzo :D |
Citaat:
|
Mwah, zó extreem is het volgens mij nou ook weer niet, maar de verhouding M/V is in Nijmegen zeker gunstiger dan Enschede of Delft...de dames zijn zelfs enigszins in de meerderheid, wat gewoon te maken heeft met het feit dat meisjes over het algemeen slimmer zijn (we hebben het nu even over studenten, niet over burgers :p)
|
*Jongens: Lieve en grappige uitstraling, niet lelijk natuurlijk, donker haar, liefst lang maar me vriendje heeft ook HEEEELE liefige haarties :o en veel zwart, alternatief, tattoos, piercings enzow. Oh ja; een buikje is ook mooi meegenomen (y)
*Meiden: Knap gezicht, slank, strakke kleding (hoewel een wijde broek ook super kan staan), lang haar (hoewel kort haar ook heel leuk kan zijn-> zie Viktoria Koblenko en Liesbeth Kamerling) liefst alternatief, gothic is ook geweldig, met een kort leren rokje ofzow :eek: :o Ook piercings en evt. een tattootje. Het allermooist qua haar vind ik superlang haar met een beetje slag. WOW!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja charly not...
mijn vriendje was ook een hockey-jongen, maar hij heb et vrijdag wel uitgemaakt................ :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
Citaat:
|
ik stem voor mijn ex namelijk rick (bijnaam) spikkel want hij is zo lekker en heeft een heel lekker kontje waar niemand tegen op kan :)
|
op hockey zitten allemaal nerds en de meiden zijn preuts en zwaar bekakt 9 van de 10 keer dus helemaal niiks aan dus
:cool: cheers |
hm ik val op een beetje alternatief uitziende jongens maar dan niet te overdreven, gewoon een beetje anders zegmaar. maar soms zie ik zon heel stijlvol geklede jongen (beetje gesleten spijkerbroek die best laag hangt en een bloesje ofzo) die vind ik ook best heel leuk eruit zien :o dus het verschilt heel erg
|
Jongens niet te groot, niet te klein, niet te dik, niet te dun, beetje stekeltjes ofzow (beetje rommelig) met dieselkleerjuhhs :D *nouja, die stijl iig* met een lichtblauw shirtje/vest ofzow jammie :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
me eige moppie natuurlijk DUH
|
Hmja, ach, ik val eigenlijk niet op een bepaalde stijl. Hockey-jongens vind ik koel, nog altijd een zwak voor, ik vind alto-jongetjes koel, ik vind sommige mode-typjes (mits het niet te 'kijk mij' word..) koel.. Eigenlijk alles behalve echt Metal-mensen en jongens met de Cars-broeken-stijl. :o
|
Skaters!!!!
|
Citaat:
|
handbal meiden
|
Citaat:
|
Heath Ledger
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |