![]() |
sodom
Vette shit.
Ik heb zelf alleen maar agent orange maar die is wel erg gaaf. Volgens mij bestaan die lui al behoorlijk lang. Iemand nog meer tips? |
carn kent het ook.
|
ik niet
|
download agent orange (y)
|
hmm.. nadat me pc is geformateerd heb ik kazaa ofzo nog niet geinstaleerd, en zonder virus scan durf ik dat ook nog niet echt aan :(
|
|
Citaat:
|
wat is het precies?
|
|
Ja, ik ken het. Duitse Thrash Metal. Ik heb de cd Code Red. Het doet me wel aan Slayer denken. Erg goede band. Al hun cd's staan nu voor minder dan een tientje te koop bij de Large, en ik was eigenlijk van plan er nog wel eentje bij te kopen. Maar Code Red is in ieder geval een prima cd. Iemand nog tips?
|
Deze 2 zijn gaaf:
- Agent Orange - In the Sign of Evil / Obsessed by Cruelty |
Ik denk dat ik maar voor Agent Orange ga... Schijnt toch wel hun bekendste/beste te zijn, en bovendien is Ausgebombt echt een vet nummer!
|
- In the sign of evil
- Obsessed by Cruelty - Persecution mania - mortal way of life (geniale hoes op de eerste vinyl persing) - Agent orange Dit zijn de meest geniaale platen van Sodom |
sodom is idd een goeie zaak, vooral de oudere platen.
Agent Orange & Persecution Mania!! in the sign of evil is idd ook een kicke plaat. Sodom is vooral erg populair bij de oldschool thrash fans, maar ik vind het niet erggg speciaal verder, dan geef mij maar overkill of exodus. |
Sodom, wat een geweldige band. Nuff said.
|
Agent Orange en Persecution Mania heersen!
voor de rest heb ik niet zo heel veel met Sodom, Kreator is hier de onbetwiste nummer 1 Duitse thrashband |
Hier ook ja.
|
Heb net een nummer gedownload.
Wel een heerschende band. (y) |
Bombenhagel! Bombenhagel! BOMBENHAGEEEEEEEEEEEEEEELLLLL!
|
Persecution Mania ffcourse
|
Sodom = (:hb:)^2
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |