![]() |
ey wtf
je kan je toch nog inschrijven tot 1okt?
ik belde vandaag hes amsterdam zeggen ze dat ik me deze week nog kan inschrijven (tot woensdag :mad: ) whutthedeall dat mag toch neit? |
Volgens mij mag een school dat zelf beslissen.
|
godver :mad:
maar ik hoorde dat het wettelijk verplicht is om iedereen dan nog toe te laten :s |
Citaat:
|
Je hebt toch nog tot woensdag?
|
Volgens mij mogen ze dat gewoon zelf bepalen, kan me niet voorstellen dat zoiets wettelijk verplicht is... Maar wat is het probleem? Schrijf je in, dan is het toch klaar?
|
Ik had wel gehoord dat scholen wettelijk verplicht zijn om tot 1 oktober iedereen aan te nemen. Maar zeker weten doe ik dat niet.
En verder zie ik het probleem ook niet echt. |
Volgens mij is dat idd zo (tot 1 oktober) maar 100% zeker weet ik het niet. Heb er iig wel eens van gehoord.
|
Ik vertelde een week geleden dit precies hetzelfde en toen is mijn topic gesloten :confused:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=945091 |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb volgende week laaste her voor me P en daarna wil ik geen mer meer doen en ik wil gewoon in 2ejaar van andere studie beginnen |
Citaat:
maandag met die man gesproken, toen email gestuurd, reply weer reply bla bla bla en toen was het al bijna woensdag en is die studieadviseur er weer op donderdag :| |
Bij heel veel scholen is het 1 september, dus niet zeiken.
Je moet gewoon niet alles op het laatste moment doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |