![]() |
The Nightmare Before Christmas
Ik ben hem van plan om hem een dezer dagen te kopen/bestellen.
Ik zie op internet wel steeds een special edition staan, maar zijn de extra's op die dvd dan nog een beetje de moeite waard? |
Ja zeker,
Ik heb zelf de regio 1 Special Edition. Hierop staan o.a. "Vincent" & "Frankenweenie", twee korte films van Tim Burton uit zijn vroege carriere. Verder Audio Commentaar, Making of, Deleted scenes, en nog andere dingen..... Zeer de moeite waard. |
Van www.dvdcompare.net:
R2 SE Holland - (Buena Vista Home Entertainment) Commentaries:Commentary by Director Henry Selick Extras: Deleted Storyboards: Behemoth Singing, Oogie Boogie with Dancing Bugs, Alternate Identity for Oogie Boogie Deleted Animations: Jack's Scientific Experiments, Vampire Hockey Players, Lock, Shock and Barrel, Oogie Boogie Shadow Dance Animation Tests: Jack, Sally, Zero Behind the Scenes featurette Storyboard to Film Comparison: Town Meeting Gallery of Concept Art and Character Designs 'Vincent' - Tim Burton's directorial debut 'Frankenweenie' - Uncut version of Tim Burton's early film Theatrical Trailers Poster Gallery Subtitles:Dutch, English and French Picture format:1.66:1 Anamorphic PAL Soundtrack(s):French DTS 5.1 English Dolby Digital 5.1 French Dolby Digital 5.1 Case type:Amaray (Keep) Case -- Lijkt me dus wel de moeite waard ja. |
Mooi. :)
Ik heb de film een hele tijd geleden gezien, lijkt de muziek veel op die danny elfman ook gecomponeerd heeft voor edward scissorhands? |
Hier heeft Componist Danny Elfman zich flink uitgeleefd, fantastische muziek en een leuke film.
(y) |
(=Mindfields)
Het is één van mijn favoriete films, hij's echt geweldig. Niet over nadenken, gewoon kopen!!!! :D :D :) |
Ow vind ik een heel mooie (aminatie) film, moet hem zelf eigenlijk ook maar eens aanschaffen op DVD.
|
Inderdaad een schitterende animatie film. Sowieso de moeite waard
|
Meesterlijk (y) Was in juli in Engeland, en daar hadden ze 10th anniversary t-shirts! Gelijk gekocht natuurlijk.
http://webbysdesign.com/nightmarebef...mas_tshirt.jpg |
Hehe, alleen maar postieve reacties. :)
Ik heb hem overigens vandaag besteld. :cool: |
wat een toeval ik heb die gisteren gezien!
ik zou die extra's trouwens niet willen zien. |
Citaat:
|
die extra's zijn prachtig.
vooral vincent. die is wel kort, maar echt de moeite waard. en de special edition kost wat 10 euro ofzo. dus gewoon doen (y) |
heb hem gister gedownload, maar ga hem ook nog zeker weten kopen. hij is gewoon :cool:
|
Ik heb hem vandaag gekocht. :)
De film heb ik nog niet gezien, wel wat extra's waaronder 'Vincent'. Dat was zeker wel een leuk filmpje. :) |
Erg leuke film. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |