![]() |
Ede Zuigt
Ede Zuigt!
donderdag, 16-09-2004 20.00 uur So What, Ede € 5,- Church of Confidence - Punk n roll - Duitsland the Dirks - Punk - Nederland Dislocated - Ska punk - Nederland Frontkick - Streetpunk - Duitsland Operation Market Garden - Punk - Nederland |
Hoi
|
sup
|
operation market garden heb ik vrijdag gezien
erg toffe band, leden van bbk en beans die nu samen een band begonnen zijn :cool: maar ja erg ver voor een niet enorm spetterende line up ben dus niet aanwezig |
Ik dacht dat otis weer aanwezig was op het forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
ze zijn ook eindelijk echt 'n band. :D the Dirks Hertog Jan Punx :cool: haha. jaaaarenlang stickers plakken die westlanders, en niet eens 'n band zijn en dan nu jaren later ineens spelen. :cool: |
ben er niet ivm geld.
|
Citaat:
|
woon dan wel in Ede, maar die tour zuigt gewoon
|
Dope show was dit zeg. Maar Fuckedup. Dit was de laatste ede zuigt, eenofandere nazi heeft de wcpot kapotgetrapt. :mad:
Edit: Dit is MikeyMo |
Citaat:
|
Waarom noem je je band Operation Market Garden? of Franz Ferdinand? :(
Citaat:
Ga er maar van uit dat het een bezopen neger was. |
Citaat:
|
Citaat:
En ga er ok maar vanuit dat die nazi gewoon een skinhead was |
Der lopen in Ede idd nogal wat enge neonazi's rond, toen wij daar een tijdje terug speelden in de So What waren der ook nogal....ehm...."rechtse types".
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk eerder dat jij het niet snapt. Sterker nog, ik weet het zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
namen invloeden mee van de raeggea (?) cultuur ja, maar begon onder de engelse blanke werkersklasse... |
Citaat:
nazi en neo-nazi vallen bij mij onder hetzelfde. En verder liet ik door mijn posten merken dat ik dacht dat Alexanchez het gewoon over een kaal persoon met kisten had. Wat vaak met nazi's geasocieerd wordt. dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mmm Frontkick had ik wel willen zien. maar k was bij The Shavers.
|
Skinheads zijn gebaseerd op de reggae en ska uit Jamaica en om streken eind '60
|
mod skins.
|
Citaat:
|
Die Alexanchez was ik, maar iig
Die wc pot was gewoon gesloopt, en ik zei dat het een nazi betrof omdat k nogal pissed was. Maar er liepen behoorlijk wat skins rond, maar die deden gewoon gezellig mee in de pit enzo. (:rolleyes: ) En de wcpot was kapotgetrapt, en dat is de rede waarom er geen ede zuigt meer word gehouden. En bootsman is op mijn been gevallen, toen ik half op het podium flikkerde. (met mijn been ernaast, zodat die lekker doorboog (y) ) Enn: Iedereen (zelfs de trueë skins) vonden dislocated heel dope spelen. :cool: |
Hehe, van wat ik hoor is dat het daar altijd loos gaat. En niet eens qua bands :D
|
Iedereen was wel helemaal lam daar. Maar toch vind ik het altijd wel n dope show. (y)
|
Ik heb wat foto's gezien. Zag er gezellig uit.
|
Oh dope.. Staan die online?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |