![]() |
weinig geld excuus voor slechte/lelijke kleding?
ja of nee? barstttt losss
|
Nee, want met weinig geld kan je je ook nog goed kleden, mss blijft het minder langer mooi, maar toch kunnen de combi's enzo nog (y) zijn.
|
Nee, want op de markt/h&m/enz kan je voor weinig geld toch leuke kleding kopen. Markt misschien niet echt modern, maar soms zitten er spullen tussen die toch wel redelijk kunnen. De h&m zeker, en dat is toch niet echt duur.:)
Dus slecht excuus(n). |
Nee, met weinig geld kun je je alsnog goed kleden.
|
Nee, maar het is wel makkelijker om jezelf goed te kleden met meer geld. Alhoewel het dan ook nog aan je smaak ligt en of je er een beetje "zicht" op hebt.
|
Ja slecht excuus, je kan best bij de h&m terecht en als winkels uitverkoop houden en zelf kleding maken.
|
wel excuus voor weinig kleding
|
Nee (n)
|
Citaat:
|
Hoi, ik heb dit jaar ruim 1500 euri uitgegeven aan kleding. Hoor ik er nu bij?
Turbooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! |
ja
|
Ja kan, het ligt eraan hoeveel geld.. En aan wie ben je een excuus schuldig als je er lelijk bijloopt? Juist, alleen maar aan jezelf...
|
Ja natuurlijk!
Kijk hoe hip ik eruit zie (kies hier zelf: :rolleyes: of :cool: ) |
nee helemaal niet
ooit eens in de uitverkoop gekeken wat voor koopjes je kan scoren? ik vind dat je dus echt niet naar de zeeman moet gaan, das slechte kwaliteit voor hetzelfde geld. h&m is ook goedkoop en in uitverkopen vind je merkkleding voor heel weinig dus het is het allerslechtste excuus |
Citaat:
|
Citaat:
vast een combi.. |
Citaat:
Redelijk veel duur, maar ook wel wat goedkope H&M en Zara shizzle. En dan heb ik mijn schoenen niet meegerekent. :o |
heb meer respect voor een daklozenkrantverkopendemodesnol die zich goed weet te kleden dan een pc-hooftstr. figuur in designkleding :o
|
Citaat:
|
nou.. jah.. het ligt er denk ik ook wel aan hoor.. als je nou niet modieus bent aangelegd kleed je je sowieso minder leuk.. maar hoeft niet altijd..
conclusie.. NEE (n) |
Citaat:
|
Nee, want H&M.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat maakt het uit... want merkloos door het leven gaan is heel cool :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind H&M niet hip :o
|
Nou het is wel relaxter als je een mooi banksaldo hebt. Ik ben de eerste die daar voor uit komt.
Maar het is nog steeds een slecht excuus voor lelijke klelding hoor. |
Citaat:
|
lelijke kleding is vooral een kwestie van slechte smaak, imho.
|
Citaat:
|
ja het is een excuus.
|
Ja ik vind van wel
Stel je deze gezinssituatie voor; jongen (17), meisje (16) meisje (13) en twee hardwerkende ouders met een niet al te breed inkomen. Deze kinderen gaan allemaal naar school, naar school gaan is duur! Eten is duur, vervoer is duur, fietsen zijn duur, hypotheek is duur, KLEDING is al vaak te duur, dus ja ik vind dat het een geldig excuus kan zijn als beide ouders hard werken, dan kan je niet je 3 kinderen in bijv. replaybroekies en evisushirtjes hijsen.. maarja zoals roos al zei je kan er ook wel leuk uitzien in goedkopere kleding,, dus wat 't moraal is van mn verhaal ben ik nog niet helemaal uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Conclusie; Nee, wat bovengenoemde. |
om maar even een tegenvoorbeeld te geven:
miss sixty truitjes vind ik lelijk, maar zijn wel duur. hetzelfde geldt voor evisu. ik weet van iemand dat 'ie een lening heeft afgesloten om zijn evisu-broeken en shirts te kunnen betalen, dan ben je best dom bezig. het ligt er denk ik ook aan of je kleding kan combineren of niet, soms zie ik mensen lopen in bijvoorbeeld hele g-star garderobes (bloes, shirt, jas & broek van hetzelfde merk), ook al is die kleding nog zo duur en kan een g-star broek opzich best mooi zijn, zo'n heel kant-en-klaar pak ziet er naar mijn mening niet uit. |
nee, dat is onzin
|
sja, ik woon in een saai niet hip woonplaatsje, en amersfoort is zeker ook niet hip. Dus dan kan ik et niet vinden met 'iedereen loopt daarin'
Maar als ik met een H&M'tje loop dan zie ik niet iedereen er mee lopen. Maarja, het is ook maar net hoe je et draagt en alles he assecoires kunnen je outfit afmaken of slopen :o |
Om leuk eruit te zien gaat het niet om het prijskaartje wat eraan hing, maar op de manier van stylen.
Je kan nog net zo'n duur jurkje kopen, maar als je gruwelijk schoenen eronder aan hebt of gewoon het jurkje totally verpest dan doe je het ook verkeerd. Koop je een gewone normale spijkerbroek van 10euro en een basic shirtje van 5euro dan kun je der heel verzorgt en zeker niet fout uit zien, misschien alleen was 'gewoontjes'. |
Citaat:
Henk Mul ! |
wat vind je er tof aan dan?
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |