![]() |
VWO 6 ers
Hoe staan jullie er op dit moment voor? Ik heb het dan over de pta's tot nu toe. Denk je dat je het zult halen? welke profiel heb je en welke ectra vakken?
|
Kheb NT met Bio 1,2 en filosofie... Maar denk wel dat ik het ga halen,....:P
|
Ik heb profiel e&m + m&o en denk wel dat ik het ga halen, wel moet ik nog wat doen aan mn talen maar dat komt wel goed hoop ik.
Ik heb nog geen cijfers, dus sta er niet slecht maar ook niet goed voor :o |
ik doe N&G met la, fa2, ec1
'k sta 7ens en 8en :) van de ene kant lijkt me 't nu nog wel moeilijk... :s maar aangezien 'k altijd goede cijfers heb gehaald ga ik er vanuit dat ik 't haal :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm sta er wel redelijk voor (E&M + Informatica)... alleen heb ik de afgelopen 5 jaar eigenlijk niks uitgevoerd met als gevolg dat ik nu nog veel boeken moet lezen en culturele dingen moet doen. maar de cijfers zijn heel redelijk behalve geschiedenis, maar als ik het nou volgende keer wel helemaal doorlees behoud ik die 5.5 wel.
|
Ik doe CM met latijn en filosofie in het profiel en wiskunde A2 en aardrijkskunde in mijn vrije deel. Ik sta voornamelijk 8-en, één 7 geloof ik. Ik moet alleen hard werken aan latijn (onvoldoende) en wiskunde (zesje :()
|
Ik doe NT met bio en economie.
Voor natuurkunde en scheikunde sta ik een negen, bio wiskunde en economie een acht. En de rest boeit geen fuck. |
NT met eco2 (en bio1 afgerond)
De pta's van onafgeronde vakken zijn 5,5 en hoger. Voor de afgeronde vakken heb ik allemaal 7ens en een 9 staan. Natuurlijk ga ik het halen. |
E&M met M&O in het vrije deel.
Sta voor PTA bijna alles hoger dan een 6,5 dus ik ga er wel vanuit dat ik het haal :) |
E&M met m&o net te hebben laten vallen en Bio1 afgesloten.
Sta dr best slecht voor, vind de schoolexamens altijd *** moeilijk enzo, sta nu denk ik gemiddeld net voldoende, tussen 5,5 en 6. Of ik 't ga halen? Ik ben nu al bang voor de examens. En vooral voor Economie, daar heb ik nog nooit een voldoende voor gehaald. Maar het stomme is, ik werk er wel hard voor :( |
ik doe E&M + ckv3(muziek)
Ik haal het wel, net zoals alle jaren :) gewoon opletten in de les, aantekeningen overnemen en klaar :) voor de rest hoef ik niet zo te leren. Al zijn mijn cijfers wel een weergave van mijn inspanning (5.5 - 6) |
Ik doe zelf e&m met duits2 (echt spijt dat ik geen informatica heb gekozen maar jahhh :( ) ik sta voor rond de zevens maar ik ben echt bang van economie ik vind het een moeilijk vakkk
|
N&G met wiskunde B2 erbij..
Er moet wel iets raars gebeuren als ik het niet ga halen :D |
C&M met Biologie1, KCV en CKV3 tekenen extra.
Ik sta er wel goed voor, maar moet alles na een jaartje gestopt te zijn weer ophalen... Vooral bij de talen mis ik mn woordenschat enzo, maar wiskunde is een beetje doornemen en dan zit dat wel weer goed. Als ik doorwerk moet het lukken dit jaar, en aangezien ik dat ook per se wil, moet dat wel goedkomen:) |
NG met Grieks en Geschiedenis 2.
Sta er best wel goed voor, geen onvoldoendes op mijn examenlijst tot nu toe. Afgesloten vakken zijn ook prima in orde (8-en en hoger). Ik ga denk ik wel slagen dit jaar. (y) |
E&M met spaans (afgesloten), muziek en latijn.
Ik ben een 6-en meisje. Vandaag heb ik uitgerekend dat ik voor alles ongeveer een 6 sta, soms een 7. Spaans afgesloten met een 8 en voor muziek sta ik voorlopig ook een 8 :) |
E&M met kunstgeschiedenis en beeldende vorming.
Het gaat goed, ik heb tot nu toe frans, duits, geschiedenis 1, kcv, anw en maatschappijleer afgesloten, op frans na allemaal 8-en. En frans met een 6, ik stond altijd erg goed maar de afsluitende toets wilde niet echt lukken, tot drie keer toe :D. |
ik doe N&G, met ec1
denk wel dat ik het ga halen, sta overal nog gemiddeld hoger dan 6.4 dus. Denk dat het wel zal lukken |
Ik heb E&M met maatschappijleer 2 en M&O. Op zich moet ik het kunnen halen, ik sta wel redelijk voor al mijn vakken. Maar ik moet wel eens wat beter mijn best gaan doen :o
|
Ik doe E&M met Latijn en M&O. Ik denk dat ik het wel ga halen. Ik sta nu een 7,3 gemiddeld. Moet lukken dacht ik zo. Weten jullie al wat jullie hierna gaan doen? Ik waarschijnlijk International Economics + eventueel fiscaal recht in Maastricht :)
|
Ik zou echt helemaal niet weten wat ik na dit jaar zou moeten doen. Ik doe Economie & Maatschapij en economie studies lijken me te moeilijk en rechten te saai. Dus blijft er eigenlijk niks over. Iemand nog tips :bloos:
|
Ik ga psychologie doen :) In Nijmegen. Maar ik wil eerst nog heel graag naar het buitenland, het liefst naar Engeland. Iemand anders ook zulke plannen?
Leuk trouwens, dit topic (y) |
Citaat:
|
Ik doe C&M, met wi A 1,2, tekenen, frans/duits 1,2 en in m'n vrije deel ec1 en ma2. Ik ga het wel halen denk ik... dat moet haast wel.... alle jaren overgegaan zonder onvoldoendes...
Wat ik hierna ga doen weet ik nog niet precies. Waarschijnlijk wordt het een keuze uit Psychologie, Taal en Communicatie of Rechten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik na het Vwo , psychologie ga doen, Maar jah ik zie wel. eerst mijn diploma halen ;)
|
ik sta er wel redelijk voor geloofik. Mn dossier van vorig jaar is volledig. Het enige waar ik op mn eindrapport een 5.1 voor stond was wiskunde. En dat is kut maar mn eigen schuld. :o
Ik doe nu c&m, met bio1(wat ik al heb afgesloten), aardrijkskunde, kunstgeschiedenis&handenarbeid, duits1,2, frans1 en alles wat verder verplicht is. |
ik doe nu C&M met filosofie, frans 12, duits 12, wisa1, en aardrijkskunde.
Het gaat kwa cijfers nu nog goed, nog geen toetsen en dergelijke gehad. Ben wel een beetje bang ervoor..het wordt echt een druk jaar, de bergen huiswerk stromen nu al binnen. Vooral stom van mezelf dat ik jarenlang mn uitreksels van scholieren heb gehaal en nu dus zelf al die boeken moet gaan lezen, denk aan bijna 30 stuks. Waar ik mee zit is dat ik niets van tweede fase merk. Ik werk beter thuis, maar ik mag nooit weg uit een les ofzo, ook niet als ik klaar ben met mn werk voor die week. Hoezo zelfstandigheid?! |
Waar ik mee zit is dat ik niets van tweede fase merk. Ik werk beter thuis, maar ik mag nooit weg uit een les ofzo, ook niet als ik klaar ben met mn werk voor die week. Hoezo zelfstandigheid?!
Zeker, ik ben het met je eens. dat is ook bij mij zo. Ik kan thuis beter werken op sgool lukt het gewoon niet, wordt steeds afgeleid.... |
EM met biologie1,2 (ongebruikelijke keuze)
zit nu in v6, met 7ens en 8en |
NG met la en gs
Mn pta is hoog, moet alleen even kijken hoe schei- en naturkunde gaan dit jaar, daar heb ik nog geen se's voor gehad. ENgels blijft ook een ramp, maar latijn gaat steeds beter, en gs is een eitje. (y) |
Aangezien ik vorig jaar met zesjes en zeventjes heb afgesloten zonder enige inzet en ik van plan ben dit jaar er wel helemaal voor te gaan, denk ik dat ik zelfs met een flink aantal zevens en achten (en misschien een enkele negen?) zal slagen.
Latijn uitgezonderd, want dat lukt me nou niet echt meer. Ik trouwens NT met biologie1,2 en Latijn. |
ik doe c&m met als keuzevakken aardrijkskunde en spaans. ik sta er wel redelijk voor: 6-en en 7-ens en één 8. alleen engels sta ik een 5 voor dus daar moet ik harder aan werken.
als ik dit jaar wat meer doe dan vorig jaar moet ik het wel halen. |
Ik doe CM met economie 1. Ik heb economie omdat ik geen M&O kon kiezen anders was ik hier dus nooit aan begonnen. Ik moet nu een 4 ophalen:o De rest is tot mijn grote verbazing wel goed, maar het meeste zie ik op tegen de mondelinge overhoringen..
|
Ik doe E&M met in de vrije ruimte: M&O en Frans2
Ik heb echt spijt van m&o, had namelijk een 3,5 voor mijn schoolexamen en ik ben dus echt bang dat dit vak het ook totaal voor mij gaat verkloten. :( |
Citaat:
|
Hoeveel % hebben jullie van het SE compleet eigenlijk voor de examenvakken. Ik heb bv gs. al 80% , ec. 30%, ak 50%, wis. 70% en nederlans 0%.
|
Citaat:
Engels 0% Wiskunde 30% Geschiedenis 40% Aardrijkskunde 70% Economie 1,2 20% M&O 20% Maatschappijleer 2 50% (dacht ik) |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb N&G met Schei2, Gs2 en M&O. Denk wel dat ik het ga halen, want heb de afgelopen jaren ook redelijk makkelijk gehaald. En heb alle vakken die ik afgesloten heb met 8-en en 9-ens afgesloten.
|
Ik doe NG zonder bijvakken :o
Er staan al 3 9-ens en een 8 vast PTA's tot nu toe gaan wel ok: zevens, achten en soms een negen. Mja ga het wel halen denk ik :) |
CM met Biologie1, Wiskundea2 en Economie1. Sta gemiddeld tussen de 6,5 en de... 8 ofzo. :)
|
Citaat:
|
Ik doe C&M met in m'n profiel o.a.:
Gs,Fr2,Fi,Wi A1,ckv2 (kunstgeschiedenis) en muziek 3. In mijn vrije deel heb ik Ak en bio 1 (afgesloten). Verder heb ik ook nog een jaar ec 1 gevolgd. Ik sta gemiddeld 6-en en 7-ens. Een enkele 8 voor geloof ik: muziek,ckv2,gs. Hierna wil ik waarschijnlijk psychologie gaan doen, alhoewel ik denk dat dat mss te zwaar is. Daarom twijfel ik tussen pedagogiek en psychologie, maar mss ook wel creatieve therapie. En dat alles in Nijmegen. |
N&G met economie 1
Weet nog niet of ik het ga halen, heb nog niet zoveel % van de SE compleet. Off-topic: Telt bij het herkansen van schoolexamens bij jullie altijd het hoogste cijfer? Bij ons namelijk niet, behalve als het onvoldoende is |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |