![]() |
Inbox VOL
Hey,
is het niet slimmer als er een PM wordt gestuurd als je inbox vol is? Dat is meestal duidelijker dan die e-mail, omdat je in je inbox kijkt of je nog iets nieuws hebt, maar dan zie je een pm met "je inbox is vol"... :) |
Ehm...kan die PM er wel bij dan? De box is toch vol? :o
Of kunnen PM's van FB's er wel door? |
nog slimmer: als je inbox BIJNA vol is
|
Die PM's kunnen er wel bij, en daarbij, het is vol, omdat de grens op 250 is gezet, niet omdat de server vol zit ofzo...je kan altijd met een simpele aanpassing een pm versturen...
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij mag er wel een pop-up komen als m'n inbox vol is..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grim |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat zou wel moeten!!! :D |
Lijkt me een goed plan, bij 245 een popupje.
|
Of je kijkt gewoon zelf of hij bijna vol is :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je krijgt dan een popup als je een PM hebt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat erom dat FF gewoon vastloopt. Knap irritant. Ik vermoed dat die JS code niet helemaal klopt, s.com is de enige site waarbij ik dat probleem heb. |
Ok, om jullie even te storen in jullie mogelijk programmeerprobleem. Er heeft nog niemand gereageerd die over zo'n functie gaat (koen) ? Meesten vinden het een goed idee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even tussendoor. Het zou me erg fijn lijken dat je kan uitschakelen dat de berichten die je verstuurd in je outbox belanden en/of dat je alles in een keer kan verwijderen. Ik ben altijd eeuwen bezig :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
o_0 |
delete gewoon een zooi pm's uit het jaar nul
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een luiwammesen hier zeg.. je kunt toch zelf ook wel kijken of je pm-box bijna op 250 zit? als je zelf regelmatig wat dingen verwijderd is er niks aan de hand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goh .. over wie zouden we het nou hebben :o |
Citaat:
|
Citaat:
edit: Zoals Leonoor zegt. Marcade: Ik noem geen namen.... :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Up 8000000....
Enligtement: een reply lezen en dan niks terugsturen, fine, maar dan helemaal niet reageren... Beetje laf edit: ik ben niet de enige die nog op een reactie wacht: http://forum.scholieren.com/showthre...4#post14205814 |
ga toch weg man, h0m0 :P
|
Citaat:
edit: nee jij man zeiksnor: ""kan user x geen PM sturen, omdat hij (tijdelijk) gebanned is", " whine whine :D |
Citaat:
Voetballen... Dat is een afvaltechniek die ik nog niet overwogen had... Maar mijn topic wordt na een dag gesloten, jij bent al maanden aan het zeiken en ze reageren niet eens. Ze haten ons :( |
Kom eens online, dan kunnen we onze soap afmaken...
We kunnen hier trouwens makkelijk offtopic gaan, ze komen hier toch niet :D |
hehehe nee, dan sluit mijn topic :nono: En ik kan nu niet online komen, ik moet leren (wat? ja :o) Overmorgen heb ik tijd voor je, en anders de dag erna en anders volgende week een keer, hou je het nog zonder mij vol?
xxx (we kennen de soap ook hie rmaken :p) |
Ik spreek je later wel, ik moet morgen ook 3 uur lang een betoog of beschouwing over ofwel turkije ofwel vrijheid van meningsuiting en moet nog 60 krantenartikelen lezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |