![]() |
En waar werd jij vandaag door afgeleid?
Dat kan natuurlijk zowel positief als negatief zijn.
Bij mij negatief: ik probeerde me op de stof te concentreren tot ik doorhad dat de oudere vrouwelijke docent géén haltertopje aan had moeten trekken... om N00dles te quoten.. bareuh... Nu jullie :p Wees niet bang, het hoeft niet vragend :rolleyes: |
:o
|
ik had net een heel boeiend msn gesprek, maar mn moeder zeurde tegen me aan. en toen kon ik beiden geen antwoorden meer geven
|
Citaat:
|
Ik wordt nooit afgeleid.
|
Hoe kon ik t vergeten: Door die gigantische vrachtwagens die hier langsrijden en teringherrie maken, wordt ik elke dag door afgeleid.
|
Citaat:
Dat noem ik ook afleiding... |
Ik leid mezelf constant af door andere (lees: leukere) dingen te gaan doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pffff :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
door mijn slaap....
|
Donnie Darko :(
|
Het is best warm als je je moet concentreren.
|
Door waaiende blaadjes terwijl ik op de bal had moeten letten. Maar ik leed geen balverlies. :cool:
|
Een meisje uit mijn klas zat de hele tijd haar puisten open te krabben en op te eten. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je d'r een flinke vuist op d'r gezicht gezet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ging in de poep zitten in de tweede pauze, ik snel naar huis om schone broek aan te doen, heb me toen de rest vd dag niet echt meer geconcentreerd.
|
Ik zou mn huiswerk moeten maken maar het feit dat ik dit typ zegt genoeg
|
Gisteren was ik bezig met scheikunde, komt de hele vriendentroep van mijn zusje binnenzetten. :| Toen ben ik maar tv gaan kijken..
|
Internet terwijl ik gewoon andere dingen moest doen.
|
Door een zeer mooie dame in een kort rokje. :o
|
Nog nergens door. Maar ik heb nog niks gedaan vandaag.
|
Vrouwen.
|
De TV leidt me enorm af. Ik moet leren...
(En de PC leidt me ook al zo af :( ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
een bepaald meisje wat constant door me hoofd spookt :|
erg moeilijk om je dan te concentreren op je werk en best gevaarlijk als je bedenkt dat ik bezig was een muur zagen :bloos: |
I always keep my mind sharp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een fucking geil nieuw meisje bij ons op school
she's mine :evil: :p |
door mijn nederlands lerares, die maar door bleef praetn terwijl ik probeerde te lezen
|
klasgenoten :o
|
door een ontzettend irritante, lelijke en vervelende jongen uit mijn klas die okselhaar tot halverwege zijn buik heeft hangen en een shirt zonder mouwen aanhad, en vervolgens in mijn zicht zich ging uitrekken enzo. iiee, bah.
|
Citaat:
@hasseltbube: en toch laat jij je afleiden. :( |
Door pinball op mijn schoolpc :D
|
Ik werd afgeleid doordat k de hele tijd aan stefan moes denken :bloos: zowww :bloos: fout :bloos:
Being in love is very enoying |
door de gedachte dat het alweer bijna sinterklaas is :)
|
Citaat:
|
doordat een vrouw haar broek veel te strak had (echt ziekelijk gewoon), en je zag al het vet (wat dus echt heel veel was). En ze moet echt een keer in de zon komen met dr buik want hij was spierwit.
|
Citaat:
|
Door de haan van de buren.:s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |