![]() |
***-marokkanen
wie heeft hier allemaal een hekel aan marokkanen en waarom?
ik zelf heb ook een grote hekel aan ze omdat ze arrogant zijn denken dat ze rijk zijn terwijl ze alles nep hebben die ''stylo'' evisu en dat soort onzin. ze hebben schijt aan alles en iederen behalve aan hun zelf , als je klein en ze niks kan maken pakken ze je (ervaring) dit wou ik gewoon ff kwijt ben benieuwd of jullie er ook zo over denken. |
Ik sluit me aan bij je sig.
|
@topicstarter: ik weet waar je huis woont en kom met al me broers langs.
|
Citaat:
|
Ik ben ongesteld, dat wou ik even kwijt :rolleyes:
hebben jullie ook zo'n hekel aan always ? |
Pak eens je woordenboekje en zoek het woord "generalisatie" op.
'nuff said. |
dit is zooooó mijn lifestyle :o
|
Swa.
|
Wat doet rassenhaat op lifestyle?
|
Citaat:
ik ga aan de martini om de pijn te verzachten <3 |
Citaat:
landverrader |
volgens mij ruik ik hier een gefrustreerd pubertje !
|
Marrokanen zijn fijne mensen over het algemeen, net als Nederlanders, Turken, Zwitsers, Canadezen en Kenianen etcetera.
|
Citaat:
Mensen zoals jij vervuilen deze aardkloot, doe eens iets voor de rest van de wereldbevolking, pleeg zelfmoord. Nu. |
chappy,bij deze wil ik even vermelden dat ik je uitlach en bespot!
|
Ik ben het met je eens, maar de politieke correctheid in overweging nemend; denk ik:SLOTJE
|
Citaat:
|
ik hou van die moderne marokkaanse meisjes zonder geloofsovertuiging. echt sexy die grote krullen en donkere ogen.
en verder ken ik maar vier marokkaanse jongens persoonlijk. de een studeert geneeskunde, de ander is beginnende cabaretier en nog een studeert rechten omdat hij graag van dure pakken houdt :rolleyes: en de laatste zit op de fashion institute omdat hij graag van mode en management houdt. tja.. |
jij vindt ze arrogant omdat ze doen alsof ze rijk zijn. Vind ik nog altijd aardiger dan een rijke Nederlander die doet alsof ie arm is en dan bij je komt bietsen
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat we in een vrij land leefden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ga er vooral serieus op in zou ik zeggen :rolleyes:
|
Citaat:
1 oplossing, zelfmoord. |
ik heb trouwens een hekel aan het feit dat het fotoboek aan het kutten is,dus uit ik mijn frustratie hier even
ik ken wel ekele marrokanen,als je ze kent is het best goed volk,ze gedragen zich soms wat anders maar dat doet dat nazituig waar jij ongetwijfeld bij hoort ook weleens,arrogant zijn ze neit,ze kijken gewoon neer op mensen als jij(y) |
liggend kun je schijten maar het is beter als je zit.
|
trouwens of we nu wel of niet in een vrij land leven heeft er niets mee te maken. dit is een privé forum en net zoals ik het recht heb om te zeggen wie er wel en niet bij mij over de vloer komt mogen hier racistische kneuzen geweigerd worden. lees de faq eens.
nu ga ik er toch serieus op in :o |
Hahaha wat een geweldig topic! (y) :cool: :D :)
:rolleyes: :s :nono: (n) |
ahhahahahha lol @ topic
|
ik was laatst uit en toen vroeg een marokkaan aan mij of ik een stijve lul had, maar ik dacht met hem ga ik niet mee naar huis want die slaat me inelkaar en steelt mijn geld :rolleyes:
|
Owkeej..
Ik voel.. een slotje.. en een waarschuwing voor een ban! |
Citaat:
|
pak aan kosmo, dit topic is een groter succes dan dat van jou :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder passen die lui ook niet echt in mijn lifestyle dus iets nuttigs te melden heb ik niet. |
Citaat:
|
jouw nek...tut tut tut
Integratiecursusje voor chappy! |
Citaat:
|
Citaat:
|
heh, wat een zielpoot die topicstarter. ik hoop dat ie zich door zijn kutkop schiet met een dumdum :o
en ik weet niet zeker of ie een kutkop heeft, maar met zulke kutgeintjes vast wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|