![]() |
Lesbische/trio ervaringen?
Al een poosje zit mijn vriendin met de fantasie om het een keer met een meisje te doen of een trio te doen. Heeft hier iemand ervaring mee?
Edit: verzoeken worden niet hier geplaatst maar op CG |
Geen ervaring. In theorie lijkt het me ook leuk. Toch denk ik dat het in praktijk nog wel eens best wel tegen zou kunnen vallen. Ik kan wel 101 redenen bedenken waarom het toch niet zo leuk zou zijn als je vantevoren had gedacht. :)
|
Citaat:
|
Ik hoef al niets meer te zeggen, ik ga met GRL mee.
|
Zelfs in theorie lijkt het me niks...toevallig heb ik het er vandaag nog over gehad met mn vriendin, maar we willen het allebei niet, om verscheidene redenen, maar ook omdat we vinden dat sex iets tussen twee mensen is, en een derde persoon gewoon...well, 'Two's company,three's a crowd.'
|
Citaat:
|
Is erg leuk, maar doe het niet met iemand die je daarna nog ziet...
|
No way, ik wil niet delen! Alle aandacht voor mij!
|
Een trio met een ander meisje nooit van m'n leven, daar ben ik veel te onzeker voor.
Mijn vriend heeft me 2 jaar geleden wel de kans geboden om het eens met een meid te doen, en dat is toen ook gebeurd. Hij was er niet bij, maar ik heb 'm wel alles verteld. Hij vond 't achteraf gezien niet zo leuk, maar nu weet ik wel dat ik 100% hetero ben. Het was heel fijn, maar ik hou toch echt van mannen. |
Citaat:
ontopic: geen ervaring (met 2 meisjes lijkt me nog wel leuk, 2 mannen niet) |
Citaat:
Gun je meisje ook eens wat! :nono: |
nog nooit gedaan
|
t lijkt me eng om een trio te doen, want t lijkt me dat er altijd wel 1 is die 'buitengesloten' wordt.
al klinkt t in theorie wel interessant. :p (y) |
'k Zou het wel nog zien zitten denk ik, in theorie tenminste.
Mijn lesbische ervaring reikt niet verder dan strelen en zoenen, en dan nog niet heel intiem. |
gewoon haar zin geven. Je kan er niets aan doen...het is gewoon een opoffering die je moet maken. (zorg wel dat het een leuke 2de dame is) :rolleyes:
|
Een trio lijkt me niet leuk. Ik hou niet van sociale situaties waarin je met z'n drieën bent. En seks met en meisje, och, ik zou het vast niet vervelend vinden maar ik heb er ook geen behoefte aan.
|
Ik denk er ook welleens aan. Het lijkt me écht helemaal te gek! Ik heb er nog geen ervaring mee, behalve gewoon een beetje gekloot voor de gein.
|
Ik heb het er met mn ex weleens over gehad maar het leek ons niets.
Ik zou mn vreindje niet met een ander willen delen. Maar toevallig zei ik er laatst iets over, dat ik dat ooit nog wel eens zou willen maar niet met mn vreindje, tegen een jongen waar ik de laatste tijd vaak mee gezoend heb en hij zei, 'als jij een meisje regelt....' Dus heel misscien komt het er ooit van. Als ik zin heb.:p |
volgens mij is dit nu echt iets wat een fantasie moet blijven.
|
ik zou ook best wel eens met een meisje wat dingen willen proberen....(heb zelf ook een vriend en hij weet er vanaf).....trio is nog geen optie, eerst moet onze relatie echt een goede basis hebben...ooit misc....
|
Ik zou er geen reet aanvinden omdat ik nogal bezitterig en jaloers ben. Maar het kan volgens mij best leuk zijn. :)
|
Citaat:
Kijk als ik zelf niet mee doe ontstaan er voor mij ook geen problemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry.....ik vind sex delen niet bepaald iets ergs ofzo. Het is zelfs beter kan ik je vertellen. fantasien moet je waarmaken!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee vriendelijk bedankt
|
Citaat:
|