![]() |
2 okt. - Hardcore in de Pazzop w/ NTB, Downslide, Restless Youth, Striving Higher
zaterdag 2 oktober - 19:30
De Nieuwe Pazzop Bladel NO TURNING BACK DOWNSLIDE RESTLESS YOUTH STRIVING HIGHER entree 5 euro check voor meer info www.kempencore.tk of www.pazzop.tk http://www.meazonda.com/kempencore/g.../posterokt.jpg |
leuke line up! alleen waar de neuk ligt bladel?
|
KEMPENNNNN!
vorig jaar was ook wel cool :) |
Citaat:
waar ligt dat weer dichtbij? :bloos: |
onder eindhoven daar ergens
|
ah oke fenks...
lekker ver weg.. |
een verandering van de line up: ipv downslide speelt JUSTICE
|
GAVE lineup !
|
kick!
|
Citaat:
jij digt alleen no turning back en dat zie je al 15x per jaar |
Watch iiiiiit....it's gonna fuckin break. BREAK!
Zeer waarschijnlijk aanwezig. Zeker ook om de rusteloze jeugd te checken. Toffe band en No Turning Back natuurlijk. |
relaxte sjatsen. Heel mischien kom ik het wel ff checke
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk present. NTB al veel te lang niet gezien. Restless Youth gemist in Hengelo en 2,3 Justice.....
|
ik heb een feestje....
vrienden of hardcore... hmmm |
blaol
|
Up !
|
thanx mate
|
No problem, heb er zin in.
|
Striving Higher : 2 nummers gezien. Behoefte aan voedsel. Kan daar dus verder ook weinig over zeggen.
Restless Youth : Holy shit. Dit is echt heel erg cool. Boeken die band, overal. Justice : 2...3 Justice ! Gave band. NTB : HARD. Veel technische problemen maar het publiek had er sowieso weinig zin in. Lag niet aan NTB in ieder geval, zette een goede show neer. Coole show. |
Striving higher: Nee, bedankt.
Restless Youth: Ik vind het echt cool! Citaat:
NTB: Jammer dat het publiek zooo erg inkakte, blijft een toffe band. |
ik weet niet, maar ik vind restless youth een regelrechte kutband.
heb die demotape vorige week gekocht, maar had mijn 3 euro beter aan 2 flesjes aquarius kunnen besteden. |
Friso houdt kennelijk niet van de Bad Brains en de Dead Kennedys.
|
Friso moet ze bek houwe !
|
Citaat:
Bad Brains vind ik nog wel aardig. De demo pakte me niet. |
kvond t wel een vette live act.. (in inno laatst)
verder muziek kan me niet zo echt boeien |
Ik vind Restless Youth een goede band. Dead Kennedy's haal ik er niet direct uit. Bad Brains opzich wel.
Overigens moet je de Dead Kennedy's en de Bad Brains enigzins waarderen. Duidelijk. Ok: Striving Higher: Nee dankje. Saaie nummers. Saaie presentatie. Restless Youth: Erg goede band. Ik ben niet zo enthousiast als de meeste mensen, maar ik vind het een goede band. Justice: Ja wat moet je nog zeggen. Al the haters kunnen m'n kloten kussen, want deze band ademt hardcore wat mij betreft. No Turning Back: Geweldige band en is dat al jaren. Jammer dat ze nooit echt het nl publiek mee krijgen. Spelen altijd goede shows....zo ook deze avond. |
David hoer. WAAR the fuck was jij ?
Heb nog rondgekeken maar zag niemand die er uit zag als een David :) |
Ik was er gewoon. Ik was zelfs nog even de "mosh aan het brengen". Kort koppie en een grijs annihilation time shirt aan. Of zocht je die gaye kop met haar waar ik vroeger weleens mee gesignaleerd werd?
|
Citaat:
Naja, volgende keer beter. Je hebt nog een biertje te goed van me dan :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |