![]() |
Nederland-Tsjechie
Morgen begint voor Nederland de kwalificatie voor het wk in Duitsland tegen Tsjechie.
Ik denk dat Nederland met 3-1 wint. |
ik denk dat nederland verliest met 2-0
|
1-0 voor Nederland. De verdediging van NL staat er wel met Ooijer, Heitinga, Bouma(/Gio) en Boulahrouz.
|
Nederland verliest, weet nog niet of ik ga kijken.
|
Nederland verliest met 3-0.
|
2-0 voor Nederland, nog nooit zo veel vertrouwen gehad tegen een ploeg als Tsjechie :s maar denk het echt. Het missen van spelers als Nedved, Poborsky en Smicer zal ze zeker opbreken.
|
Ik hoop 2-1 voor NL maar denk eigenlijk eerder 1-3 voor Tjechie..
|
Citaat:
|
Van Basten verrast met de opstelling, en wint met 2-0 :)
|
Nederland ---> vernieuwd, heb ik vertrouwen in, weer een leuke, aanvallende speelstijl.
Tsjechië ---> mist ongeveer het hele middenveld met Nedved, Smicer, Proborsky en Galasek. Ik denk dus dat Nederland een goede kans maakt om te winnen. Ik zeg 2-1 voor Nederland. |
1-1
Van Hooijdonk, Baros. |
Citaat:
|
3-2 nederland...
doelpunten ned: makaaij, sneijder, van hooijdonk doelpunten tsjechie: 2x baros :P |
Ik ga voor winst (y) 2-1 voor Nederland
|
Mits er gekozen wordt voor een verstandige opstelling, ben ik positief gestemd, dat houdt in, overwinning voor Nederland.
das dus 4-3-3, zonder Hooijdonk(als invaller wél beschikbaar) en zonder Kuijt... Verder acht ik Marco instaat een prima opstelling te formeren en deze de wei in te sturen. |
ik denk 3-1 voor Tsjechie :(
|
Citaat:
|
1-3
Kansloze selectie, zonder overigens daarmee kritiek te leveren op van Basten. Er zijn teveel mensen geblesseerd/vertrokken/geschorst. Gelukkig bij Tsjechie ook, misschien dat het dan nog een gelijkspel wordt, omdat ik de kracht van dit Tsjechie nauwelijks kan inschatten. |
Ned-tsj 1-0 !!!
|
vermoedelijke opstelling (volgens de krant):
van der Sar Boulahrouz -- Heitinga -- Bouma van Bommel- Sneijder- van der Vaart- Davids Castelen- van Hooijdonk- Kuyt |
Citaat:
|
tsjechie won met een b-elftal wel met 2-1 van duitsland nog :p
dat stond vanochtend in de spits/metro. maar zeiden niet erbij dat dat ook net zo goed iets zegt over duitsland van dat moment :D |
Wel goeie spelers missen we nu? Robben,Van Nisterooi? En wie nog meer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het boeit me echt geen fuck.. terwijl ik normaal super voetbalsupporter ben
|
Citaat:
Ik hoop dat het goed komt. Winnen vind ik wel belangrijker dan goed voetballen vandaag. |
Citaat:
4-4-2 lijkt mij toch echt beter. Makaay speelt dan in de spits dat lijkt me duidelijk. Wel raar dat ik zijn nog niet 1 keer heb gelezen hier. Ik ben blij als robben/Van the man weer terug zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
(n) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik ook en scoor tenminste elke wedstrijd. On-topic: Roy is stuk beter dan Pi-air, maja we zullen vanavond rond 22:15 wel zien of Pi-air ze basisplaats terecht was |
ik denk dat nederland wint met 2-1
maar ik ga toch niet kijken |
Citaat:
|
hoi
hoi 1-0 lang leve langs de lijn via internet :) |
Citaat:
|
Ik heb altijd al gezegd, stel die van Hooijdonk op, gegarandeerd succes.
Maar het blijft wel een zakkenvuller. |
eindelijk krijgt van hooidonk is de erkenning die hem toekomt
|
hoihoihoi
NED-TSJ 2-0 |
Ik vond wel dat ze goed zijn weggekomen. Maar goed, het is een goed resultaat, bovenverwachting misschien wel. En het resultaat telt. Ik vond de eerste helf goed. Het lijkt me leuk om dit Nederlands elftal met Robben en Castelen op de flanken te zien. :)
Mooie eerste goal ook. (y) |
Citaat:
|
is de manier waarop ze nu spelen trouwens niet exact het zelfde als De Ruit van Dick? Het middenveld lijkt wel in een ruit te staan. Alleen misschien dat het toen 4-4-2 was, dat weet ik niet meer.
|
Was geen geweldige wedstrijd van beide ploegen niet maar het resultaat mag er wezen.
Dit kon wel eens heel belangrijk worden en denk dat veel mensen dat nog niet beseffen. |
Citaat:
|
Tja, alleen de 2e helft gezien i.v.m. sportieve verplichtingen, maar achteraf toch een redelijk gevoel over uitslag+spel.
Ondanks de (mijn inziens) matige opstelling een perfect resultaat. Beide vleugelspelers stelden me een beetje teleur. Castelen kwam zijn mannetje niet voorbij en Kuijt moest het van zijn werklust hebben maar was ook niet top. Hooijdonk scoorde 2x, prima, liever had ik Makaay gezien, omdat Piar alleen maar een bal kan vast houden en een vrijetrap nemen.... vd Sar prima de verdediging ook redelijk goed, vd Vaart een behoorlijke wedstrijd net als Bommel en Davids en Sneijder. Ach ik kan wel lang en breed gaan 'na lullen' 3 punten zijn binnen, klaar, like we care about the way we took them..... |
ik denk dat we ten eerste gewoon tevreden moeten zijn met dit mooie resultaat.
al dan niet hoe het ten stand gekomen is tuurlijk hadden die tjechen een strafschop moeten hebben (stom van de jong) en kopten ze op de lat en was van de sar in vorm (y) maar toch speelden onze oranjehemden toch tot 2 maal toe perfect de tjechiesche defensie uit elkaar :D idd het wachten is gewoon op Ruud en Arjen kuijt deed het prima, maar is niet een echte rechtsbuiten zoals Romeo dat in potentie wel kan zijn we gaan een goede toekomst tegemoed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |