![]() |
za. 16 okt. @ De Wissel, Mill : YESTERDAY NOW #2
http://www.stabback.com/flyers/yesterdaynow2.jpg
YESTERDAY NOW #2 16 oktober @ OJC De Wissel, Mill /w 37 STABWOUNDZ [ SITE ] SHATTERED [ MP3 #1 ] | [ MP3 #2 ] | [ SITE ] STAB BACK [ MP3 #1 ] | [ MP3 #2 ] | [ SITE ] OMISSION [ MP3 #1 ] | [ MP3 #2 ] | [ SITE ] INNOSENCE [ MP3 ] | [ SITE ] DOORS : 20:00 MOSH : 20:30 DAMAGE : 5 euro. |
Johnny Cash ja.
|
wie is dat rechts?
|
Jamai.
|
zoals ik al eerder had gezegd.. coole line up, coole flyer!
nice work dude |
'yesterday now'?
Pim ik denk dat je toch wat minder rare bands moet luisteren want dat slaat natuurlijk gewoon helemaal nergens op. |
Het is een organized confusion Jasper.
|
me vader zeg misschien moet pim effe ze bek houwen met zijn orka neist confjuusje.
|
ik vin er geen hol aan
|
hier op scholieren.com ben je nog steeds een klootzak kudel !
|
jij ben dus dood zegt donnie
|
reenee voger is een dike klootzak ! DOEI !
|
Ik hoop dat die show van je gewoon op TMF kom
|
nee we hebben em op DVD !
|
Komt er GODVERDOMME nog volk van hier of niet ?
|
Ik kan niet want dan ben ik jarig en Maarten kan ook niet want hij moet komen zuipen.
|
Citaat:
|
Al mijn vrienden mee? Dat gaat nooit passen. ;)
|
Jawel hoor, die Maarten + dat ingebeeld konijn passen d'r wel bij hoor !
|
O ok. Misschien.
|
hehe feestje in de mil dan ja?:D
lachen |
MILL !
Maarr.. misschien draaien we wel verzoekjes :) |
moet je vooral doen met je dikke reet maar wel 1-1.
|
dikke reten de gekstuh
|
Wat een klootzak, nog steeds 1-1, maar de winkels gingen al dicht
|
Waarschijnlijk weer de eerste show van 37 Stabwoundz na Mike's stem problemen (moet 4 weken rust houden).
|
Het is erg dicht bij huis en toch ga ik niet.
|
Bang voor leuke shows ?
|
Citaat:
|
Jij weet niet wat leuk is.
Omission is gaaf. |
Citaat:
|
NEEEEEEEEHEEE.
Iedereen aan Omission. |
Omission heeft helaas moeten cancellen. De drummer moet de dokter uithangen dat weekend en kan daar helaas niet onderuit. Jammerrr. Zij zullen later een keer in de Wissel spelen. Niks aan te doen.
Als "vervanger" zal HUMAN DEMISE hun eerste show spelen. HUMAN DEMISE [ SITE ] |
Meet & greet mogelijk met DeadNation !
|
Lijkt me wel bruut om langs te gaan en het is niet zo heel ver weg, maar nog steeds hoe moet ik er komen. Te fiets of met de trein is niet echt te doen en ik denk neit dat iemand rijdt :( .
|
Citaat:
|
Citaat:
En David jij komt. |
Scheelt dat er in de omgeving Venray en uit de plaats (Oirlo) waar de meeste 'makkers' van mij vandaan komen niet echt veel hardcore liefhebbers zijn en niemand dus echt behoefte heeft in die show naast mij.
|
37 Stabwoundz zal helaas niet spelen :
Citaat:
BLIND SIGHT http://www.blindsight.nl Hebben net een nieuwe gitarist en hebben de vorige keer de Wissel ook massaal aan de mosh gekregen. Verder stonden ze laatst op de Metal Bash. Vergeet vooral niet te roepen om de Davidian (Machine Head) cover. Verder zal de DP (OR NOT DP) distro aanwezig zijn, dus mocht je geld over hebben dan kan je daar plaatjes kopen. |
Wilco DP heeft altijd mooie spulletjes in de bakken. Goede ouwe punk. Rammelende hardcore. etc etc
|
Je zorgt maar dat je d'r bent :)
|
Morgen dus. Neem de mosh mee.
|
he pim had je nog slaapplekken?
opzich wel zin om te komen! edit: kut nee.. ff vergeten dat onze gitarist jarig is.. |
Repeat after me :
De gitarist van A State Of Nothing Left is een HOMO. De gitarist van A State Of Nothing Left is een HOMO. De gitarist van A State Of Nothing Left is een HOMO. |
haha vergeten dat Casper jarig is?
Paar posts hierboven staat het nog. En dat mag jenooit vergeten!. 'from pinkpop fame knipoog'. wat voor publiek wil je trekken Pim? |
Hippe kids Floris ! Je word gekeurd bij binnenkomst.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |