![]() |
[TK] Boeken MER (1e Jaars)
Ik heb vorig jaar de studie MER gedaan, maar hier ben ik inmiddels mee gestopt. Hierdoor heb ik zowat al mijn boeken voor het eerste jaar niet meer nodig:
Basisboek Bedrijfseconomie P. de Boer, M.P. Brouwers, W. Koetzier 6e Druk Basisboek Bedrijfseconomie Opgaven P. de Boer, M.P. Brouwers, W. Koetzier 6e Druk Helder Rapporteren Peter Nederhoed 7e Druk Gedrag in Organisaties Gert Alblas, Ella Wijsman 3e Druk Basisboek Statistiek J.M. Buhrman Basisboek Statistiek Opgaven J.M. Buhrman Meso Economie en Bedrijfsomgeving A.J. Marijs, W. Hulleman 3e Druk Informatiekunde 1 Ondernemen met Informatie C.T. de Groot, J.H.W.M. de Seriere, J.H. Snijders 5e Druk Marketing op Nima A Niveau Module 1 Theorieboek Drs. J. Dekker, Drs. C Szerkowski, Drs. GJL. Weusthof enz. 4e Druk Marketing op Nima A Niveau Module 1 Werkboek Drs. J. Dekker, Drs. C Szerkowski, Drs. GJL. Weusthof enz. 4e Druk Recht Doen Mr. J.C.W. Meijer (red.) 2e Druk Recht Doen, Vaardig Omgaan Met Recht Mr. J.C.W. Meijer (red.) 2e Druk Recht in Beeld, Juridische Vaardigheden Voor Hoger Onderwijs Mr. C.J. Loonstra, Mr, J.C.W. Meijer 2e Druk (Note: Met potlood voor mij belangrijke zaken onderstreept!) Oxford Practice Grammar with answers John Eastwood 2e Druk Oxford Advanced Leanerss Dictionary A.S. Hornby 6e Druk Longman Business English Peter Strutt Longman Dictionary of Contemporary English Bedrijfsadministratie Met Excel W.J. Broerse Heb je belangstelling voor 1 of meer van deze boeken of heb je misschien vragen? Laat het me weten via een PM |
:)
|
ik heb waarschijnlijk wel interresse in een paar
boeken (op het eerste gezicht 4), maar ik zal er morgen ff wat beter naar kijken en dan kunnen we mss een prijs afspreken... maar maakt het erg uit als je een boek van vorig jaar heb, terwijl ze een boek van 2004/2005 van je verwachten?! |
die eerste 2 boeken heb ik trouwens ook te kooop
nog heel veel boeken van MER trwouens moet nog steeds ff die lijst zoeken :bloos: |
dit is mn literatuurlijst:
Literatuurlijst Minor MER: Cursus Bedrijfseconomie: -Opgaveboek bedrijfseconomie (is verkrijgbaar in de sillabywinkel) Training Juridische Vaardigheden: -Kluwer collegebundels wetteksten 2004/2005, ISBN 9013010350 -Sillabus Jurdische Vaardigheden (staat op blackboard onder course documents) -Recht in Beeld, Loonstra/Meijer, Tweede druk, Wolters Noordhoff, ISBN 9001550002 SLB: -Werkboek POP. Jos Arets, Vivian Heijnen, Lei Ortmans. 2e herziene druk, april 2004. Academic service, Den Haag. ISBN 90 395 2236 7 maar het vreemde is dat ik een paar dagen geleden op het blackboard ook al mn literatuurlijst heb uitgeprint en daarop stond nog dat ik de volgende boeken ook moest hebben: -Basisboek Bedrijfseconomie ISBN 900109418x 7e druk -Basisboek studenten uitwerkingen ISBN 9001094090 7e druk terwijl ik net weer heb gekeken naar mn literatuurlijst op het blackboard en nu zijn die 2 boeken van mn literatuurlijst verdwenen... zal ik dan nog ff w88 met het kopen van deze 2!? en btw - Gedrag in Organisaties ISBN 9001032117 heb ik ook nog nodig, Dus als iemand een aantal van deze boeken heeft en bereid is ze naar Alkmaar te sturen/brengen dan heb ik waarschijnlijk wel interresse :) |
ff voor het overzicht...
Basisboek Bedrijfseconomie P. de Boer, M.P. Brouwers, W. Koetzier 6e Druk Basisboek Bedrijfseconomie Opgaven P. de Boer, M.P. Brouwers, W. Koetzier 6e Druk Gedrag in Organisaties Gert Alblas, Ella Wijsman 3e Druk Recht in Beeld, Juridische Vaardigheden Voor Hoger Onderwijs Mr. C.J. Loonstra, Mr, J.C.W. Meijer 2e Druk (Note: Met potlood voor mij belangrijke zaken onderstreept!) deze 4 boeken wil ik denk ik wel, maar ik wil nog wel de ISBN nummers ervan weten... En is het trouwens erg als je een ouder boek hebt terwijl ze een nieuwe verwachten? |
Citaat:
als het goed is heb ik deze 2 zal morgen of overmorgen even isbn nummers voor je kijken (als ik het neit vergeet ) |
altijd hetzelfde met die blijo's! beginnen ze aan de HEAO en dan halen ze het niet! Jullie zijn een schande voor de wel HEAO'ers!
(overigens ik ben een 3e jaars :D) |
Citaat:
So I'm sorry!!!! Maar een ander heeft ze wel voor je zie ik hier. |
hmm geeft niet...
ik heb de boeken nu trouwens al gekocht bij de boekwinkel dus ik heb ze al. Nu kan je ze aan anderen proberen te verkopen, want ik had de boeken best wel erg nodig... :) |
jah ik was er ook mee gestopt en heb ze bijna allemal in een korte tijd verkocht via
boekenbeurs.nl en bookmatch.nl misschien ook iets voor jou.. gr. yvet |
Alles is inmiddels verkocht
Woei :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |