![]() |
Callcenter
Callcenter
Dag jongeman, heeft u heel even? Een aantal minuutjes zolang het niet stoort? Het is nieuw op de markt en we noemen het liefde Heeft u er al van gehoord? 's Avonds in bed, houdt het u warm De ochtenden niet te vergeten En denkt u eens, geen onbezorgdheden meer Het kost bijna niets, moet u weten Ons nieuwe product zal u zeker bevallen Ik vraag u, bedenkt u zich snel Het is immers slechts telefonisch verkrijgbaar De liefde is schaars ziet u wel? Wij geven garantie, dus dit is uw kans Maak weer iets moois van uw leven! En via de post, daar doen wij niet aan Ik zal het u zelf komen geven |
Deze vind ik leuk (y) Beetje makkelijke stijl, alsof het voor kinderen is geschreven, maar de inhoud dan weer niet. Spreekt mij wel aan. Hoe kom je er op :D
|
Citaat:
|
A la Annie M.G. Schmidt. Erg leuk gedaan, hoewel het niet overal even lekker loopt.
|
Oh ik vind het briljant. En ik moest ook meteen aan Annie M.G. Schmidt denken. Écht, geweldig.
|
Leuk, leuk! :)
|
ja super leuk.. het is iid een beetje annie mg smid achtig, zo'n soort vrolijk gedichtje. maar het zou ook goed een liedje kunnen zijn.
ik word hier echt vrolijk van:) |
Citaat:
ik heb er de afgelopen anderhalf jaar gewerkt en ik snap niet hoe ik het in godsnaam heb volgehouden. maar veel succes iig. het gedicht is zeker leuk! het idee is inderdaad erg grappig. |
thank you thank you my friends :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |