![]() |
XL condooms
weet iemand of deze ook in andere soorten voorkomen dan de gewone zoals bij de "normale" maat condooms ??
zo ja waar zijn die te koop ?? ik zou ook graag eens een smaakje of wat dan ook kopen ipv regular... in de normale durex zijn ook soorten.. fetherlite en noem t allemaal maar op.. hebben meer mensen hier last van? ben benieuwd of iemand me hiermee kan helpen !! |
nog nooit gezien.
ik weet wel dat ze van condomi xxl condooms hebben, maar dat zijn de gewone |
weet alleen dat ze niet in het assortiment van durex voorkomen
|
Heb je al de gewone maat van verschillende merken geprobeerd, want dat durft nogal eens te verschillen.
|
de gewone heb k al van verschillende merken geprobeerd, ma k heb echt wel xl nodig... hoop ong steeds dat iemand een oplossing weet.. alvast bedankt iedereen
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry voor de onduidelijkheid! |
Citaat:
|
Mensen... ik weet wel dat er XL condooms zijn.. ma t gaat er mij om of deze ergens in smaken/kleuren en verschillende diktes te koop zijn !!!
even voor de duidelijkheid |
Citaat:
|
dr zijn toch sites met hele condoomcollecties???
|
Citaat:
Mensen... ik weet wel dat er XL condooms zijn.. ma t gaat er mij om of deze ergens in smaken/kleuren en verschillende diktes te koop zijn !!! even voor de duidelijkheid |
Citaat:
kijk anders rond bij online condoomswinkels |
condooms met smaken... ik vind ut maar nix... ben je klaar, haal je um er af... ruikt je lul naar te zoete nep banaan.... wat een feest :s
|
|
Citaat:
|
wekamp
|
Bij christine Le Duc hebben ze er ook geen.. en we hebben de xxl van durex nu... maar dan staat mijn vraag nog steeds.. niemand die weet waar ergens xl met smaakjes ofzo te krijgen zijn? moeten toch wel ergens bestaan ???
(heb in de wehkamp overigens ook nix kunnen vinden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat valt reuze mee... dacht niet dat mijn vriendin zo'n grote mond had.... dan maar iets minder ver derin...
|
ja die bestaan maar je hoeft t condoom echt niet over de hele penis te doen hoor... als het grootste gedeelte maar bedekt is en een normaal condoom is voor alle maten gemaakt.
|
Volgens durex is een normaal condoom voor de penis tot 16 cm.. dus niet voor alle maten penissen... en aangezien sommige mensen grotere hebben dan 16 cm....
|
en lengte wil ook samen gaan met dikte.. en de xl condooms zijn gewoon iets ruimer... qua doorsnee.. dat is voor mensen met lange/dikke penissen ook wel nodig..
dus passen de gewone condooms gewoon weg niet altijd... |
Durex topsafe is helemaal uitgerold 20,5 cm lang.
Comfort XL is 22,5 cm lang. De wijdte is bij allebei hetzelfde. Volgens www.durex.nl :) Dat scheelt eigenlijk best weinig maar... |
we hebben nu in iedergeval de comfort xl en die passen goed...
|
Citaat:
|
Haha... who knows...
k ben eigenlijk niet zo'n jam freak... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt bout he dat ze alleen maar verschillende smakies en kleurtjes hebben voor kleinere pikies en voor mannen met iets groetere pikie hebben ze niks :(
was zelf ook op zoek naar verschillende soorten van xxl maar nergens iets te vinden niks/nada/nopes/zippo/ziltsh b.v. die sensation ofzo met al die rubbertjes lijkt me wel cool voor me vriendin maar dat ding knijpt mijn lul af |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wou net zeggen dat iets van 22 cm echt niet past hoor :S
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |