![]() |
Invoeren Tags op Exacte Vakken?
Net zoals andere deelfora leek het me wel handig om in exacte vakken verschillende tags in te voeren. Ik vind dit forum eigenlijk best een chaos met rare titels etc...en omdat ik meestal naar scheikunde kijk moet ik zoeken naar titels die met scheikunde te maken hebben en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Het leek me wel handig om o.a. de tags... * [SK] voor scheikunde. * [NA] voor natuurkunde. * [WI] voor wiskunde. * [GR] voor de grafische rekenmachine. * [BIO] voor biologie. * [ICT] voor ICT. ...in te voeren. Idee? |
Op zich lijkt t me wel nuttig, maar of tags op de huiswerkfora (waar dus ook gasten posten) goed gaan werken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit beleid word al gevoerd op S&M, HW en V&A...
Werkt daar erg goed en prettig. |
Wel goed idee, als het daar werkt. Voer het dan gelijk op alle huiswerkfora in.
|
Citaat:
|
(Y)
Goed idee. |
Citaat:
Overbodig eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Op Overige vakken zou het alleen maar verwarring veroorzaken. |
Citaat:
|
Ik heb net even op EV gekeken. Ik kan me voorstellen dat het daar handig is. Dus waarom niet.
Maar voor de meeste andere huiswerk fora is het, denk ik, vrij onzinnig. Op sommige huiswerk fora wordt sowieso nauwelijks gepost. En bijv. op moderne talen, waar wel redelijk veel gepost wordt, wordt het al gedaan of kan je meestal aan de topictitel wel zien waar het over gaat. Voor sommige topics helpt het wel als er een duidelijkere titel is.. maar dat geldt over het hele forum. :) |
meestal is aan de topictitel wel te zien waar het over gaat.
Alleen een titel als "help!..." werkt meestal niet zo goed Verder vind ik het er niet onoverzichtelijk |
Oké, volgens mij zijn de beide forumbazen het eens om het tijdelijk in te voeren om te kijken of het werkt. Vraag ik me alleen af wanneer dit zou zijn? :).
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruikte altijd al dat soort tags op exacte vakken maar ik zou het wel fijn vinden als anderen dat ook deden dus ik vind het een goed idee. :)
|
Citaat:
Zal even een leuk plaktopicje maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |