![]() |
Kennen jullie Jack Johnson?
Ik vroeg me af of Jack Johnson in Nederland een beetje een bekend figuur is. Ken jij hem? Denk je dat veel mensen hem kennen? Of zegt die naam je geen aars?
Supergoeie, relaxete, muziek trouwens. ;) |
nee. en nu?
|
Absoluut niet, wat is het voor soort kerel?
|
Citaat:
|
Nee, ken het niet.
Daar gaan m'n fb-ambities. ;) |
allmusic zegt "singer/songwriter".
ik zeg nee... |
Citaat:
|
Citaat:
viezerik |
hij is vet goed man
het is echte surfstyle muziek met een mooie gitaar waar gaat hij dan spelen in nl als het een beetje in de buurt is ben ik er zeker het is een golf surfer die zingt en gitaar speel een beetje te vergelijken met de rustige nummers van red hot chilly peppers |
Hoe heette die kerel ook alweer van ME MYSELF AND I!!
Is het zoiets? |
Citaat:
? |
Citaat:
|
nouja laat dat concert maar zitten dus
|
Citaat:
|
Owja, Jive Jones aaarghh
Die had ook een surfliedje met een gitaartje, maar live moest er een kerel bij komen zitten omdat ie geen gitaar kon spelen... |
Citaat:
|
Nooit van gehoord, maar klinkt wel interessant. Ben nu Brushfire Fairytales aan het checken. Klinkt wel relaxt.
Hoest ermee, Simon? Is Max een beetje lief? Keep us posted, man. |
:d
|
Ik ken wel John Jackson
Does that count? |
Citaat:
|
Citaat:
Echt niet! hij lijkt echt niet op de rhcp! maar het is wel een superrelaxte aap. |
wanneer komt die gast naar Nl?
't staat toch niet op z'n site igg... Maar hij is wel goed ja :) |
De laatste 2 keer dat ik hem heb gezien, was dat telkens in een zaaltje voor 300 mensen, en het enige optreden dat hij in die buurt gaf. Zo bekend zal hij dus nog wel niet zijn.
Ik snap eigenlijk niet waar je de vergelijking met de Red Hot Chili Peppers vandaan haalt. Ik denk toch eerder aan Ben Harper of G. Love. Dave Matthews misschien, maar iets minder 'groot'. Echt leuke muziek, dat wel. Surfmuziek zou ik het ook niet onmiddellijk durven noemen. Vooral omdat ik me bij 'surfmuziek' zo weinig kan voorstellen. Ja, Brushfire Farytales is grotendeels tijdens het surfen geschreven. Ja, Jack Johnson is surfer en hij heeft ook een surf-film gemaakt. September Sessions. Te huur bij de betere videotheek, of te koop vanaf zijn website. Mooi! |
Wanneer is trouwens dan een nieuwe Europese tour, of eventueel alleen dat optreden in Nederland?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |